کد خبر : 2006348 | 13 اسفند 1402 ساعت 21:55 | 25.3K بازدید | 5 دیدگاه

خط دفاع مس رفسنجان پرستاره‌تر شد

سلف سرويس در خط دفاعی حریف استقلال (عکس)

مس رفسنجان فردا در اولين بازى جام حذفى مقابل استقلال تهران قرار مى‌گيرد؛ تقابلى ديگر براى محرم نويدكيا و جواد نكونام.

سلف سرويس در خط دفاعی حریف استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نويدكيا كه از ابتداى نيم فصل دوم هدايت مس را بر عهده گرفت و با جدايى يكباره بازيكنانش مواجه بود، حالا شرايط بهترى را تجربه مى‌كند و در بعضى از پست‌ها مى‌تواند از بين چند گزينه نفرات مورد نظر خودش را انتخاب كند.

مس رفسنجان در سه بازى گذشته و ٢٧٠ دقيقه گلى دريافت نكرده و اين حاصل عملكرد موفق مدافعان نارنجى در كنار دروازه‌بان آماده‌اى مثل حامد لك است.

محرم نویدکیا در اين سه بازى از تركيب‌هاى متفاوتى در خط دفاع استفاده كرده با حضور نژادمهدى، رامتين سليمان‌زاده، مجيد نصيرى و على عدنان كه اتفاقا هر چهار مدافع مركزى مس در اين بازى‌ها عملكرد موفقى داشتند و البته رامتين و عدنان در پست‌هاى هافبك دفاعى و دفاع چپ هم براى مس بازى كردند.

1997412

بايد ديد نويدكيا با توجه به اين عملكرد و نمايش موفق در نهايت كدام گزينه‌ها را براى خط دفاعى تيمش مقابل استقلال ترجيح مى‌دهد؟

در همين حال محمدرضا مهدى‌زاده، مدافع سابق سپاهان، كه تجربه كار كردن با نويدكيا را داشته و در پست‌هاى هافبك دفاعى و دفاع راست هم مى‌تواند بازى كند، به جمع مسى‌ها اضافه شده و احتمالا از هفته آينده مى‌تواند نارنجى پوشان را همراهى كند.

دیدگاه‌ها