کد خبر : 2006322 | 14 اسفند 1402 ساعت 04:27 | 16.6K بازدید | 9 دیدگاه

در روز غیبت گولسیانی

تیم قدبلند پیروز تهدیدی برای خط دفاع پرسپولیس

پرسپولیس در جام حذفی باید مقابل یک تیم فیزیکی و دونده به میدان برود.

تیم قدبلند پیروز تهدیدی برای خط دفاع پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" تیم نفت و گاز گچساران، حریف فردای پرسپولیس، در لیگ یک تیم چغر و قدرتمندی است و به صورت کلی یک تیم فیزیکی و دونده شناخته می‌شود.

آنها مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر نیستند، اما مقابل بالای جدولی‌ها هم باج نداده‌اند یا به سختی شکست خورده‌اند. این تیم در بازی رفت مقابل چادرملو اردکان صدرنشین فعلی لیگ یک تنها با یک پنالتی شکست خورد.

نکته مهم و جالب درباره بازیکنان تیم پیروز قربانی اینکه در این تیم بازیکنان بلندقامت زیادی دیده می‌شود و به صورت کلی میانگین قدی بازیکنان این تیم بالاست که همین مسئله می‌تواند مشکلاتی را برای خط دفاعی سرخ‌‎‌ها ایجاد کند آن هم در شرایطی که گئورگی گولسیانی به علت مصدومیت در این مسابقه به میدان برود.

بدون شک این تیم لیگ دسته اولی برای رسیدن به گل در ورزشگاه آزادی روی ضربات ایستگاهی، اوت‌های بلند و کرنرها حساب ویژه‌ای باز کرده است و همین مسئله می‌تواند دروازه پرسپولیس را تهدید کند، چرا که حتی اگر این تیم از حیث توان فنی با پرسپولیس برابری نکند از راه ضربات ایستگاهی می‌تواند به تیم اوسمار ضربه وارد کند.

گفتنی است نفت و گاز گچساران در حالی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که بعد از دو برد خوب و دو تساوی چهار روز قبل از مصاف با سرخ‌ها در خانه به فجرسپاسی با یک گل باخت.

آنها در مرحله قبلی جام حذفی نیز آریو اسلامشهر دیگر تیم لیگ یکی را در ضربات پنالتی شکست دادند.

دیدگاه‌ها