کد خبر : 2006085 | 13 اسفند 1402 ساعت 02:52 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

کار سخت استقلال در جام حذفی:

مس رفسنجان غول‌کش مرحله یک شانزدهم!

مس رفسنجان در دو فصل اخیر در مرحله یک شانزدهم نهایی دو تیم لیگ برتری را حذف کرده است.

مس رفسنجان غول‌کش مرحله یک شانزدهم!

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در دو فصل گذشته جام حذفی ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی دو حریف لیگ برتری را از مسابقات حذف کرده و این بار در مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

در جام حذفی 1400-1401 مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تراکتور به میدان رفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید و در ضربات پنالتی این مسی‌ها بودند که به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند، آنها در این دوره در مرحله یک چهارم نهایی مقابل خلیج فارس ماهشهر شکست خوردند و از گردونه مسابقات حذف شدند.

مس رفسنجان فصل 1401-1402 هم با شکست یک بر صفر ذوب آهن به مرحله بعدی صعود کرد اما حضور در یک هشتم نهایی پایان کار آنها بود و بازهم در ضربات پنالتی مقابل هوادار شکست خوردند و از مسابقات کنار رفتند.

دوشنبه هفته جاری مسابقه حساس استقلال و مس‌رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار خواهد شد و هر دو تیم در دو فصل اخیر با شکست رقبا به مراحل بعدی صعود کردند و در این مسابقه یکی از آنها باید ترک عادت کند و در همین مرحله کار را به پایان برساند.

با توجه به درخشش مس رفسنجان در دو فصل اخیر و حذف تیم‌های لیگ برتری استقلالی‌ها کار سختی مقابل آنها دارند و تلاش خواهند کرد که روال تیم مس رفسنجان را تغییر دهند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

این مسابقه دوشنبه هفته جاری به میزبانی مس رفسنجان برگزار خواهد شد و تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها