کد خبر : 2005564 | 10 اسفند 1402 ساعت 04:45 | 24.5K بازدید | 13 دیدگاه

علی نعمتی نمی‌خواست تعویض شود!

مدافع چپ پرسپولیس بعد از مصدومیت شدیدش باز هم قصد بازی داشت.

علی نعمتی نمی‌خواست تعویض شود!

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که تصور می‌شد اوسمار از عبدالکریم حسن در ترکیب ابتدایی تیمش مقابل ذوب آهن استفاده خواهد کرد، اما باز هم به علی نعمتی در آن پست اعتماد کرد.
نعمتی هم که توانایی بدنی فراوانی دارد تلاش بسیاری داشت تا از فرصت به دست آمده دوباره نهایت استفاده را ببرد و بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.
نعمتی در این بازی فعال تر از همیشه در فاز حمله حاضر شد و سعی داشت نمایش کم نقصی ارائه دهد اما یک بدشانسی بزرگ باعث شد تا  تعویض شود.
نعمتی که در بازی شمس آذر در نیم فصل نخست با اخراج خود تیمش را در موقعیت سختی قرار داده بود این بار ضمن نجات دروازه خودی با فداکاری یک اخراجی هم از ذوب آهن گرفت اما تصور نمی‌کرد این اتفاق و مصدومیت سختی که نصیبش شده باعث تعویضش شود.

1996105

در دقیقه 54 بازی اتفاق عجیبی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و استوک آذرباد روی سر علی نعمتی فرود آمد تا داور با کارت قرمز مستقیم بازیکن میزبان را از زمین اخراج کند. با این برخورد سر نعمتی دچار خونریزی شدیدی شد و کادر پزشکی با معالجه موقتی روی بانداژ او توری کشیدند تا شماره 6 سرخ‌ها دوباره شرایط بازی پیدا کند، اما در حالی که عبدالکریم حسن آماده ورود به میدان شده بود، نعمتی گفت مشکلی ندارد و می‌خواهد بازی کند اما تعویض شد!
با انتشار تصویر سر مجروح نعمتی و انتقال او به بیمارستان خیلی عجیب بود که این بازیکن دوباره تقاضای حضور در زمین کرده است، اما با توجه به حضور عبدالکریم حسن در پرسپولیس، نعمتی می‌داند که با فیکس شدن رقیبش کار سختی برای بازی کردن دوباره در ترکیب اصلی خواهد داشت و شانسش در دفاع میانی کمتر هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها