کد خبر : 2005503 | 10 اسفند 1402 ساعت 02:45 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

برایتون در را به روی مشتریان بست: مربی‌مان را نمی‌دهیم

پل باربر، مدیرعامل باشگاه برایتون، تایید کرد که آن‌ها خواستار ادامه همکاری با روبرتو دی‌زربی هستند و به این مربی اجازه خروج نمی‌دهند.

برایتون در را به روی مشتریان بست: مربی‌مان را نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از تصمیم جدایی ژاوی هرناندز در پایان فصل، گزینه‌های مربیگری در بازار را بررسی می‌کند. روبرتو دی‌زربی یکی از گزینه‌های مورد توجه این باشگاه اسپانیایی بوده اما پل باربر، مدیرعامل برایتون، به صراحت اعلام کرده که او فروشی نیست.

پس از اینکه اعلام شده بود بارسلونا علاقه‌ای به جذب مربیان آلمانی ندارد، دی‌زربی تنها مربی غیرآلمانی مدنظر آن‌‎ها بود. باربر به بی‌بی‌سی گفت که آن‌ها تا زمانی که ممکن است خواهان ادامه همکاری با این مربی ایتالیایی هستند.

باربر گفت: "ما می‌خواهیم روبرتو دی‌زربی تا زمانی که ممکن است بماند چون او کار بزرگی انجام می‌دهد. ما باشگاه تغذیه کننده باشگاه‌های بزرگتر نیستیم که خواهان بازیکن، مربی یا کارکنان این باشگاه باشند. ما در واقع خوب کار می‌کنیم."

1996010

او درمورد وضعیت این مربی ادامه داد: "ما هنوز متواضع هستیم، هنوز اینکه از کجا آمده‌ایم و اهمیت سفری که هنوز در آن هستیم را کاملاً می‌دانیم. همچنین چیزهای خوب زیادی نیز در اینجا داریم. مطمئنم به همین دلیل بسیاری از افراد خوب می‌خواهند به اینجا بیایند و اینجا بمانند."

مشکل بارسلونا این است که دی‌زربی بند آزادسازی بین 10 تا 15 میلیون یورو دارد. هزینه‌ای که بارسا به دلیل مشکلات مالی توانایی پرداخت آن را ندارد. به این ترتیب، اگر دی‌زربی بخواهد به بارسلونا بپیوندد، باید با برایتون برای خروج از این باشگاه مذاکره کند.

دیدگاه‌ها