کد خبر : 2005485 | 09 اسفند 1402 ساعت 19:26 | 31.3K بازدید | 12 دیدگاه

دست و بال من در این تیم تنگ است

دقیقی: بدترین قرعه جهان را داریم!

سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین، شرایط تیمش را برای ادامه لیگ تشریح کرد.

دقیقی: بدترین قرعه جهان را داریم!

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین، پس از تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان در نشست خبری حاضر شد و در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: بازی دو بخش داشت. نیمه اول با توجه به اینکه میزبان بودیم، بازی تهاجمی و خوبی را اجرا کردیم و حتی می‌شد به گل برسیم اما واکنش‌های خوب حامد لک به این تیم کمک کرد تا دروازه را بسته نگه دارد. در نیمه دوم با توجه به اینکه باد بر علیه تیم ما بود و سرمای هوا هم بود، به اعتقاد من دو تیم بازی برابری را انجام دادند. کیفیت بازی پایین بود و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود. در نیمه دوم مباحث تاکتیکی چندان دخیل نبود. با توجه به شرایطی که تیمم داشت، اینکه امتیاز هم گرفتیم اتفاق بدی نبود. می‌توانستیم در نیمه اول بازی را با یک گل تمام کنیم اما نشد.

ویدئو: 325989

او ادامه داد: به تیم خوب رفسنجان هم خداقوت می‌گویم. تلاش کردند و در بسیاری از موضوعات تاکتیکی هم توانستند سوار بر بازی باشند، اما در مجموع نتیجه عادلانه بود.

دقیقی با اشاره به دیدار پیش‌روی این تیم برابر سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان این مدت بازی‌های بسیار سختی داشته. دو بازی که به دلیل نقل و انتقالات، تیمش کامل نبود و جدای از آن در جام باشگاه‌های آسیا حریف سختی داشت. دیروز هم مقابل استقلال بازی برابری را ارائه داد و الان تیمش کامل است. در جام حذفی بدترین قرعه ممکن این است که در اصفهان بخواهی با سپاهان بازی کنی.

وی افزود: باید تلاش کرد. تمام تمرکز و ریکاوری و تمرینات برای این است بازی خوبی را ارائه دهیم. غایبان ما هم ان‌شاءالله اضافه خواهند شد.

سرمربی شمس آذر قزوین خاطرنشان کرد: دوست ندارم به گذشته برگردم. شمس آذر را با دارایی فعلی‌اش مقایسه کنید. به گذشته برنگردید. با توجه به بضاعت و کمبودی که داریم، نتایج بدی نبوده است. هر چند حداقل لیاقت این بچه‌ها کسب ۴ امتیاز بوده. دست و بال من در بحث تغییرات تنگ است. نفراتی هم که گرفتیم در مجموع ۱ میلیارد هم برایشان هزینه نکردیم.

دقیقی تاکید کرد: باید زمان بخریم و فقط درباره کیفیت صحبت کنیم. جعفری برای تراکتور گل زد، قهرمانی برای صنعت نفت گل زد و اعرابی هم دیدید که خیلی زود در سپاهان هماهنگ شد. به گذشته برنمی‌گردیم و برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

او همچنین توضیح داد: اول اینکه ما باید برای نیم فصل دوم هدف‌گذاری می‌کردیم و با توجه به شرایط، سعی بر این بود فضا را برای جوانان فراهم کنیم. سعی داریم کیفیت بازی بهتر شود و همچنین جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. هر چند در لیگ برتر فضا برای خطا و آزمون خطرساز است. سعی داریم نشان دهیم تیم بالیاقتی هستیم. دست من این بازی تنگ بود؛ هم عیسی را نداشتیم و هم جعفرپور نبود. سینا هم در درون دروازه ایستاد و نسبت به بازی اولش عملکرد خوبی داشت. ان‌شاءالله در ادامه مسیر بازیکنان دیگری هم به ما کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ها