کد خبر : 2005462 | 09 اسفند 1402 ساعت 18:19 | 11.9K بازدید | 12 دیدگاه

به هیچ‌کس اجازه دخالت فنی نمی‌دهم

گلایه‌های سهراب: برخی مربیان تاجر هستند!

سرمربی صنعت نفت آبادان امیدوار است بتواند تیمش را در لیگ برتر حفظ کند و مانع از سقوط شود.

گلایه‌های سهراب: برخی مربیان تاجر هستند!

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری‌زاده که تیمش توانست در لحظات پایانی دیدار با پیکان گل تساوی را بزند و بازنده زمین را ترک نکند، در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره شرایط انجام داد.

مشروح حرف‌های بختیاری‌زاده را در ادامه می‌خوانید:

**نمی‌خواستیم فاصله امتیازی ایجاد شود
بازی سنگینی بود و با توجه به شرایط جدول شناخت کافی نسبت به بازیکنان یکدیگر داشتیم و هدف هر دو تیم در ابتدا کسب پیروزی و در نهایت به دست آمدن تساوی بود و مطمئنا هیچ یک از دو تیم نمی‌خواستند اجازه دهند از نظر امتیازی بین آن‌ها فاصله ایجاد شود.

**گل زدیم و اشتباهات ما زیاد شد
پس از زدن گل اول بازیکنان تیم پاس‌های اشتباه زیادی دادند و پیکان تقریبا سوار بازی شد و توانست گل بزند. در نیمه دوم بازیکنان تیم تلاش بسیار خوبی داشتند و عالی بودند و موقعیت‌های زیادی داشتیم و در عین حال دویدیم. کسب یک امتیاز خارج از خانه هم بد نیست.

**در شأن من نیست به کسی اجازه دخالت بدهم
در شخصیت من نیست که به هیچکس اجازه دخالت فنی بدهم و در مدت اخیر هیچ اقدامی توسط لیدرها، مدیران تیم و هواداران صورت نگرفته است. شرایط زمین تمرین را برای من مهیا کردند و قبل از من شرایط تمرین و رختکن فرق می‌کرد و در حال حاضر فضای خوبی حاکم است و باید فضای بعد از بازی فولاد را مجزا کرد و هر چند بنده حق می‌دهم چون صنعت نفت طی یک دو فصل اخیر شرایط خوبی نداشته است.

**تلاش می‌کنیم از شرایط کنونی خارج شویم
تمرکز روی مسائل فنی برای ما بسیار مهم است و کادر فنی، بازیکنان، هوادران، لیدرها و... از عوامل کمک کننده برای خروج صنعت نفت آبادان از وضعیت فعلی هستند و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همانند یک خانواده کار خود را پیش ببریم.

**از دروازه‌بان خود می‌خواهم بازی‌سازی کند
دروازه‌بان و خط دفاع باید شروع‌کننده‌های خوبی باشند و در عین حال بازی مستقیم در زمان مناسب می‌تواند کمک کننده باشد و از دروازه‌بان و خط دفاعی و هافبک‌های دفاعی خود می‌خواهم بازی‌سازی کنند.

**گلایه نمی‌کنم اما امکانات می‌خواهیم
هرگز کار خود را با گلایه پیش نبرده‌ام اما باید بدانیم یک مربی زمانی وارد می‌شود با بازی‌های دوستانه و اردوهای مناسب باید کار خود را پیش ببرد. بعضا احساس می‌کنم از رفتار و حیای ما سوءاستفاده می‌شود. یادآوری می‌کنم افتخار می‌کنم که بتوانم به صنعت نفت آبادان کمک کنم، اما دو ماه نیم فصل را از دست داده بودم و تیم تمرین نکرده بود و باید برخی بازیکنان را کنار می‌گذاشتیم و برخی بازیکنان را اضافه و در عین حال مشکل بدنسازی تیم را حل می‌کردیم.

**هنوز بازیکنان خارجی را جذب نکردیم
هشت روز قبل از بازی مقابل استقلال مشکلات فنی، بدنسازی و دیر اضافه شدن بازیکنان را داشتیم و تا کنون بازیکنان خارجی مدنظر را جذب نکرده‌ایم، هر چند یک مهاجم خارجی به تیم ما ملحق شده است. تیم‌های انتهای جدول به خوبی خود را تجهیز کرده‌اند و دوستان باید اجازه دهند دو هفته بگذرد و مسائل مدنظر خود را مطرح کنند، بنابراین نباید به راحتی یکدیگر را قضاوت کنیم.

**برخی مربیان تاجر مسلک هستند!
برخی مربیان تاجر مسلک هستند و به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انتظارات را در مشت خود داشته باشند و کار را پیش ببرند. ما هفته به هفته شکل بازی خود را بهتر پیش می‌بریم و باید با تلاش و تمرکز بیش‌تر کار کنیم و امیدواریم مجموعه تیم آرامش داشته باشد. ناگفته نماند امروز علی یوسف بعد از ۱۰ روز بیماری و طالب ریکانی کاپیتان بی‌نظیر تیم ما بعد از یک هفته بیماری به تیم کمک کردند و برخی از بازیکنان اصلی ما طی یک هفته اخیر با ما تمرین نداشتند اما امروز به تیم کمک کردند.

دیدگاه‌ها