کد خبر : 2005300 | 09 اسفند 1402 ساعت 07:40 | 19.4K بازدید | 10 دیدگاه

شروع مربیگری آل‌نعمه با دو تعویض طلایی!

تعویض‌های آل‌نعمه شرایط را به سود فولاد عوض کرده است.

شروع مربیگری آل‌نعمه با دو تعویض طلایی!

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه در دو هفته متوالی تعویض‌هایی که انجام داد در روند بازی فولاد تاثیرگذار بودند و روی گل‌های این تیم نقش مستقیم داشتند.

هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان حضور کوتاه مدت گادوین منشا با پاس او برای مجتبی نجاریان همراه شد و در این مسابقه یک پاس گل به نام مهاجم نیجریه‌ای فولاد ثبت شد تا اولین تعویض طلایی احمد آل‌نعمه اتفاق بیفتد.

در بازی با ملوان هم آل‌نعمه محمد عسگری را به میدان فرستاد و این بازیکن جوان در دقیقه 82 گل تساوی‌بخش فولاد را مقابل ملوان وارد دروازه حبیب فرعباسی کرد تا در دومین بازی متوالی تعویض‌های تاثیرگذاری داشته باشد، البته حضور محمد عسگری به مراتب تاثیرگذارتر و بااهمیت‌تر از منشا بود و گل او مانع شکست خانگی فولاد شد.

1995745

فولاد در بازی با ملوان دو تعویض پس از دریافت گل انجام داد و دو بازیکن هجومی را به میدان فرستاد که تاثیرزیادی روی فشار بیشتر و به تساوی کشیده شدن بازی داشت.

فولاد خوزستان با شکست صنعت نفت آبادان و تساوی مقابل ملوان در دو هفته گذشته 4 امتیاز کسب کرد و شروع بهتری نسبت به نیم فصل اول را تجربه می‌کند که با حفظ این روند و بازگشت اعتماد به نفس به جمع بازیکنان این تیم می‌تواند روزهای بهتری را پشت سر بگذارد و از انتهای جدول جدا شود.

دیدگاه‌ها