کد خبر : 2005241 | 08 اسفند 1402 ساعت 20:44 | 14.7K بازدید | 10 دیدگاه

بازی فردا تهاجمی و تماشاگرپسند است

نویدکیا نوید داد: به کیفیت مدنظر رسیده‌ایم

سرمربی مس رفسنجان گفت: من به مالکیت توپ و موقعیت‌سازی اعتقاد دارم و دقیقی به بازی سریع هجومی معتقد است.

نویدکیا نوید داد: به کیفیت مدنظر رسیده‌ایم

به گزارش "ورزش سه" محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: در حالت واقع‌بینانه، بازی فردا برای تیم ما سخت است و اقرار می‌کنم که شمس‌آذر جزو بهترین‌ تیم‌های میانه جدول است و سعید دقیقی خیلی خوب توانسته تیم‌سازی کند.

او با گفتن اینکه تیم شمس آذر قزوین یک تیم خوب با اصالت و قابل احترام است، گفت: نوع بازی و تاکتیک شمس‌آذر قابل تأمل و تحسین است. 

سرمربی مس رفسنجان در دومین حضورش روی نیمکت این تیم گفت: سعی کردیم روند رو به رشدی برای تیم مس رفسنجان برنامه‌ریزی کنیم و خوشبختانه به اهدافمان نزدیک شدیم. شرایط امروز مس رفسنجان نسبت به گذشته تغییر کرده است. 

او ادامه داد: کم‌کم در تیم‌سازی به کیفیت مدنظر رسیده‌ایم، چنانچه آب و هوا مساعد باشد، با تقویت مس رفسنجان قطعاً بازی فردا مقابل شمس‌آذر قزوین یک بازی پرهیجان، جذاب و فنی است. 

1986809

نویدکیا گفت: بازیکنانی که در بدنه تیم هستند، قبلاً سابقه بازی در تیم سپاهان را داشتند و از نظر تاکتیکی و فنی آشنا با خواسته‌ها و انتظارات من هستند، از همین رو به آینده تیم مس رفسنجان امیدوار هستم.‌

وی با اشاره به اینکه نوع بازی شمس‌آذر و مس کرمان متفاوت است، گفت: نوع بازی به دیدگاه مربی‌ها برمی‌گردد، البته از سعید دقیقی که چند روز تیم مس را تمرین دادند و شرایط را برای ما آماده کنند ممنونم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

این مربی در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفت: ما در هر دو بازی از نیمه دوم فصل سعی کردیم هجومی بازی کنیم، اختلاف بازی شمس‌آذر و مس کرمان در نوع هجومی بازی کردن است، من به مالکیت توپ و موقعیت‌سازی اعتقاد دارم و دقیقی به بازی سریع هجومی معتقد است.

نویدکیا در آخرین بخش از مصاحبه خود گفت: اولین و آخرین هدف فوتبال این است که هوادار به استادیوم بیاید بنابراین امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دهیم چون حق طبیعی هواداران است که از فوتبال لذت ببرند.

دیدگاه‌ها