کد خبر : 2005218 | 08 اسفند 1402 ساعت 19:29 | 34.7K بازدید | 93 دیدگاه

نهمین پیروزی خانگی متوالی:

سرما و گرما تاثیری ندارد، استقلال در آزادی فقط می‌برد!

استقلال از مرداد تا اسفند 1402 همچنان در ورزشگاه آزادی شکست‌ناپذیر است.

سرما و گرما تاثیری ندارد، استقلال در آزادی فقط می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در نهمین بازی خانگی فصل به مصاف تیم قدرتمند سپاهان رفت و در این مسابقه به نهمین پیروزی متوالی خانگی رسید تا رکورد 100% پیروزی خود را حفظ کند.

اولین بازی خانگی فصل استقلال مقابل ملوان در مرداد برگزار شد و آبی‌ها در آن مسابقه یک بر صفر پیروز از میدان خارج شدند و آخرین بازی آنها هم امروز مقابل سپاهان برگزار شد و با همان نتیجه یک بر صفر با برتری استقلال به پایان رسید.

استقلال در ادامه فصل 6 بازی خانگی دیگر در ورزشگاه آزادی دارد که اگر بتواند همین روال را پیش بگیرد، قهرمانی برای آنها دور از دسترس نخواهد بود؛ چرا که یکی از این بازی‌ها مقابل دیگر تیم مدعی جام پرسپولیس برگزار می‌شود و آن مسابقه هم برای استقلالی‌ها 6 امتیازی خواهد بود.

1995614

استقلال در 9 بازی خانگی 27 امتیاز کسب کرد، 16 گل وارد دروازه رقبا کرد و 3 گل هم دریافت کرد تا آمار فوق‌العاده‌ای در این زمینه داشته باشد، شاگردان جواد نکونام شرایط را برای رقبا ایجاد کرده‌اند که آنها پس از حضور در ورزشگاه آزادی حسابی برای خروج از ورزشگاه با امتیاز باز نکنند!

بازی بعدی استقلال در جام حذفی به میزبانی مس رفسنجان و بازی بعدی لیگ به میزبانی استقلال خوزستان برگزار خواهد شد و دربی پایتخت بازی بعدی آنها در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

دیدگاه‌ها