کد خبر : 2005109 | 08 اسفند 1402 ساعت 14:18 | 18.8K بازدید | 61 دیدگاه

در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم؛

پایان رکورد جادویی در مصاف استقلال و سپاهان

دو تیم سپاهان و استقلال با دو آمار ویژه در مهم‌ترین دیدار هفته هجدهم به مصاف هم می‌روند.

پایان رکورد جادویی در مصاف استقلال و سپاهان

به گزارش"ورزش‌سه"، مصاف طلایی‌پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان تهرانی در شرایطی از ساعت 17:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که شاگردان مورایس و نکونام دو آما ویژه در این مسابقه دارند.

سپاهان پس از حضور مورایس توانسته یکسال و نیم اخیر در تمام بازی‌هایی که در تهران برگزار کرده به پیروزی دست پیدا کند. آنها دو مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا و 5 مسابقه در لیگ برتر را با پیروزی تمام کرده‌اند که پیروزی مقابل استقلال و پرسپولیس در تهران نتایج قابل توجهی به شمار می‌رود.

1995444
بازی رفت استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پرحاشیه بود و با پنالتی‌ای که از سوی داور در دقایق پایانی نیمه اول اعلام شد با پیروزی یک بر صفر طلایی پوشان اصفهانی تمام شد.

از سوی دیگر تنها مساوی جواد نکونام و شاگردانش در فصل جاری در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بوده که در آن مسابقه سرخپوشان تهرانی میزبان مسابقه بودند. به استثنای این مسابقه استقلال در تمامی 8 مسابقه‌ای که در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبانی کرده موفق به کسب 8 پیروزی و حداکثر امتیازات شده است.

1995445

این دو آمار شگفت‌انگیز سرانجام امروز با هر نتیجه‌ای دستخوش تغییر می‌شود. اگر استقلال موفق به شکست سپاهان شود، رکورد پیروزی‌های متوالی مورایس در تهران قطع می‌شود و در صورت پیروزی سپاهان چنین اتفاقی برای سپاهان رخ می‌دهد. تساوی هم ادامه این آمار شگفت‌انگیز را برای دو تیم قطع خواهد کرد.
به نظر شما موفقیت کدام تیم در آزادی ادامه پیدا می‌کند. شاگردان مورایس یا جواد نکونام؟

دیدگاه‌ها