کد خبر : 2005003 | 08 اسفند 1402 ساعت 06:00 | 28.3K بازدید | 27 دیدگاه

تراکتور مهندس واقعی را صدا می‌زند

ریکاردو آلوز سعی دارد تا در جدال مقابل استقلال خوزستان بار دیگر با پاس‌گل‌های خود، لبخند را به مردم تبریز هدیه دهد.

تراکتور مهندس واقعی را صدا می‌زند

به گزارش ورزش سه، یکی از دلایل باخت ناامیدکننده مقابل پرسپولیس، نمایش ضعیف ریکاردو آلوز بود. مغز متفکر سرخ‌های تبریزی به خوبی کنترل شده بود و نتوانست توانایی‌هایش را منصه ظهور بگذارد. این‌بار اما در جدال خانگی مقابل استقلال خوزستان که تراکتور نیازمند کسب 3 امتیاز است، ریکاردو نقشی محوری ایفا می‌کند.

حال در این هفته از لیگ برتر، قرار است تراکتور با استقلال خوزستان جدال داشته باشد؛ جداری که فرصت خواهد بود برای ارزیابی ستارگان خارجی استقلال خوزستان مقابل تی‌تی‌ها و از سمتی هواداران تراکتور امید دارند تا پس از مدت‌ها شاهد درخشش آلوز باشند.

او در بازی رفت هم با پاس گلی تماشایی گره مسابقه را برای تیم تحت هدایت پاکو خمس باز کرد و حالا، سوال این است که برابر تیم اوج‌گرفته سیروس پورموسوی چه خروجی‌ای خواهد داشت!

1965214

آلوز در دیدارهای مهم و سرنوشت ساز تراکتور عملکرد قابل پسندی نداشته اما او با آماری که در پاس گل‌های دو فصل اخیر ثبت کرده، کیفیت خودش را نشان داده است. او در این فصل از لیگ برتر مقابل صنعت نفت، پیکان، نساجی، آلومینیوم، هوادار و استقلال خوزستان ۶ پاس گل ثبت کرده تا همچنان عنوان مهندس لیگ ایران در جلوی نام یک پرتغالی قرار گیرد.

حال هواداران ریکاردو آلوز در مقابل استقلال خوزستان، منتظرند بار دیگر گونیا و خط‌کش خودش را دست بگیرد تا برای این تیم گلسازی کند و لبخند را به تبریزی‌ها هدیه کند.

دیدگاه‌ها