کد خبر : 2004968 | 07 اسفند 1402 ساعت 21:58 | 90.5K بازدید | 51 دیدگاه

عذرخواهی آنچلوتی از ستاره رئال: ببخشید بازی‌ات ندادم!

کارلو آنچلوتی پس از لغو تعویض آردا گولر و بازی نکردن او مقابل سویا، از این بازیکن جوان عذرخواهی کرده است.

عذرخواهی آنچلوتی از ستاره رئال: ببخشید بازی‌ات ندادم!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا، رئال مادرید توانست با تک‌گل زیبای لوکا مودریچ در دقیقه ۸۱، سویا را ۱-۰ شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم‌تر کند.

این دیدار تا دقایق پایانی برای رئال مادرید گره خورده بود و تصور می‌شد که با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا می‌کند اما پس از اولین تعویض کارلو آنچلوتی که با ورود لوکا مودریچ به جای ناچو فرناندز همراه بود همه چیز عوض شد و ستاره کروات توانست یک گل فوق‌العاده به ثمر برساند.

1995283

ثانیه‌هایی پیش از به ثمر رسیدن گل، آنچلوتی به گولر اطلاع داد که قصد دارد او را به زمین بفرستد و ستاره ترک رئال برای تعویض و به میدان رفتن آماده شده بود اما پس از گل تصمیم سرمربی تغییر کرد و گولر به زمین نرفت.

آنچلوتی پس از بازی درباره تعویض نشدن گولر گفت: «قصد داشتم پیش از گل مودریچ او را به زمین بفرستم، اما پس از آن نظرم عوض شد. فکر می‌کنم گولر این موضوع را درک کند و اگر درک نکند مهم نیست چون مجبور نیستم به کسی توضیح بدهم.»

1995284

حالا ماریو کورتگانا، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، اطلاع داده که کارلو آنچلوتی بابت اتفاق شب گذشته از گولر عذرخواهی کرده است. کارلتو اهمیت بالایی برای ستاره جوان تیمش قائل است و قصد دارد در ادامه فصل به او فرصت‌های بیشتری بدهد.

دیدگاه‌ها