کد خبر : 2004818 | 07 اسفند 1402 ساعت 10:31 | 26.8K بازدید | 40 دیدگاه

خطر محرومیت: تحقیق درباره رفتار غیراخلاقی رونالدو!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، به دلیل حرکات ناشایست مقابل هواداران الشباب با خطر محرومیت روبرو است.

خطر محرومیت: تحقیق درباره رفتار غیراخلاقی رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو شب گذشته در جریان دیدار النصر برابر الشباب مثل همیشه یکی از بازیکنان درخشان و موثر تیمش بود و توانست یکی از سه گل این تیم را در جریان پیروزی 2-3 به ثمر برساند.

اما اتفاقی جنجالی در این بازی رخ داد که باعث عصبانیت رونالدو شد و حالا به نظر می‌رسد که عواقبی را هم برای او به همراه خواهد داشت و دلیل این اتفاق فریاد زدن نام لیونل مسی از سوی هواداران رقیب برای عصبانی کردن او بود.

حرکات زشتی که این ستاره پرتغالی پس از پایان بازی و پیروزی تیمش رو به تماشاگران تیم حریف که در ورزشگاه حاضر بودند نشان داد باعث شده است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کند. 

1994987

الشرق الاوسط مدعی شده است که منابع مطلع به این روزنامه خبر داده‌اند که کمیته انضباطی قصد دارد تمامی ویدیوهای منتشر شده را به سرعت بررسی کند و نتیجه و تصمیم نهایی درباره محرومیت این بازیکن در فاصله دو روز آینده اعلام خواهد شد. 

رونالدو در این بازی موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا بار دیگر نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کرده باشد و تیمش را در فاصله چهار امتیازی الهلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان قرار دهد.

دیدگاه‌ها