کد خبر : 2004683 | 06 اسفند 1402 ساعت 19:22 | 25.8K بازدید | 24 دیدگاه

اوج خشم کلوپ: لیورپول باز هم مصدوم داد (عکس)

رایان گراونبرخ، هافبک لیورپول، به دلیل خطای شدید مویسس کایسدو دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

اوج خشم کلوپ: لیورپول باز هم مصدوم داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی چلسی هم یک مصدوم جدید به فهرست بازیکنانش اضافه شد و یورگن کلوپ یک تعویض اجباری انجام داد.

در دقیقه 25 این بازی رایان گراونبرخ برای دفع یک توپ با مویسس کایسدو وارد چالش شد که به قیمت مصدومیت شدید این بازیکن تمام شد.

بازیکن هلندی که به سرعت به توپ رسیده بود در شرایطی که تعادل نداشت با پای چپ به توپ ضربه زد و بازیکن چلسی به جای اینکه به توپ ضربه بزند، به پای او ضربه زد.

کایسدو که به توپ نرسیده بود با کف پای چپ روی مچ پای گراونبرخ ضربه زد و با وجود تلاش بازیکن لیورپول برای بیرون کشیدن پایش، فشار کایسدو موجب مصدومیت شدید او شد.

1994767
1994766
1994764
1994765

هافبک قرمزها از شدت درد روی زمین افتاد و نکته جالب این بود که داور بازیکن خاطی چلسی را جریمه نکرد که موجب خشم شدید یورگن کلوپ شد. کلوپ از شدت عصبانیتش به سمت داور چهارم رفت و با او بحث کرد.

به دلیل مصدومیت گراونبرخ با وجود مداوای پزشکان در زمین نتوانست به بازی ادامه دهد و با نظر یورگن کلوپ جو گومز جانشین او شد.

لیورپول پیش از این آلیسون بکر، کورتیس جونز، دیوگو ژوتا، ترنت الکساندر آرنولد، ژوئل ماتیپ، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح و داروین نونیز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و نام گراونبرخ به این لیست طولانی اضافه شده است.

دیدگاه‌ها