کد خبر : 2004510 | 06 اسفند 1402 ساعت 04:00 | 31.5K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره کره‌ای علیه فرهاد مجیدی به پا خاست!

یو مین چو در نخستین بازی خود برای الشارجه، عملکرد فوق العاده‌ای در خط دفاعی داشت.

ستاره کره‌ای علیه فرهاد مجیدی به پا خاست!

به گزارش "ورزش سه"، چنانچه وقت‌های اضافه دو نیمه را نیز محاسبه کنیم، الشارجه چیزی بالغ بر 57 دقیقه مقابل اتحاد کلباء با یک یار کمتر بازی کرد اما با وجود این مسئله، آنها توانستند برتری که در نیمه نخست به دست آورده بودند را حفظ کرده و به پیروزی برسند.

بدون شک یکی از ارکان موفقیت شارجه در این دیدار، حضور یک مدافع جدید و تنومند کره‌ای در قلب خط دفاعی بود. یو مین چو بازیکن سابق سوون سامسونگ که یکی از نفرات منتخب پائلو بنتو در جام جهانی 2022 بود و برابر پرتغال نیز دقایقی به میدان رفت، امروز نخستین بازی خود را برای تیم اماراتی انجام داد.

یو مین چو که در نیمه نخست اجازه خلق موقعیت و گلزنی را به مهاجمان کلباء نداد، در نیمه دوم و با اخراج خالد ابراهیم وظایفش سخت و بیشتر شد و توانست به خوبی سلطان عادل و الکساندر وومبرگر مهاجمان خطرناک تیم مجیدی را کنترل کرده و مانع از گلزنی آنها شود.

این مدافع که تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا برای تیم دائجون سیتیزن بازی می‌کرد، امروز نخستین بازی خود را برای الشارجه انجام داد و ستاره تیمش بود و مانع از گلزنی بازیکنان کلباء شد تا فرهاد مجیدی نتواند از دربی حساس منطقه شارجه، امتیازی کسب کند.

دیدگاه‌ها