کد خبر : 2004100 | 03 اسفند 1402 ساعت 21:47 | 37.5K بازدید | 21 دیدگاه

دروازه‌بان‌های ایران گره بازی را باز می‌کنند:

مسیگر: کری با ‌اماراتی‌ها بازی را سخت کرد

کاپیتان تیم ملی ایران اعتقاد دارد که می‌توانستیم راحت‌تر به مرحله بعد صعود کنیم.

مسیگر: کری با ‌اماراتی‌ها بازی را سخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، مسلم مسیگر کاپیتان تیم فوتبال ساحلی ایران پس از پیروزی مقابل امارات و حضور در نیمه نهایی جام جهانی ساحلی به گفت‌وگو پرداخت و عملکرد تیم ملی در این مسابقات را شرح داد:

ویدئو: 325431

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: همانطور که فکرش را می‌کردیم بازی برای ما سخت بود و خداراشکر سربلند از میدان خارج شدیم، دستورات فنی کادرفنی را اجرا کردیم ، علی‌رغم اینکه می‌توانستیم با نتیجه بهتر از میدان خارج شویم.

وی ادامه داد: خداروشکر که از این مرحله صعود کردیم، ما اگر از این مرحله صعود نمی‌کردیم فرقی نمی‌کرد از مرحله گروهی حذف شویم یا در این مرحله، ما باید صعود می‌کردیم.

مسیگر با تمجید از عملکرد میرجلیلی و بهزادپور ایران گفت: دروازه‌بان‌های ما نیاز به تعریف و تمجید ندارند، هروقت که تیم به بن‌بست می‌خورد دروازه‌بان‌های ما کار را برای ما در می‌آورند.

او در مورد سخت شدن شرایط این مسابقه گفت: به هر حال مقابل تیم میزبان و هواداران پرشمار آنها بازی کردیم، کری‌ که بین ما و اماراتی‌ها وجود دارد همین باعث می‌شود که بازی تحت فشار قرار بگیرد و تک تک ثانیه‌های مسابقه نتیجه را تعیین کند و خداراشکر پیروز از میدان خارج شدیم.

دیدگاه‌ها