کد خبر : 2004027 | 03 اسفند 1402 ساعت 16:41 | 16.7K بازدید | 9 دیدگاه

یووه جانشین شزنی را انتخاب کرد!

یوونتوس به دنبال یک جانشین بلندمدت برای وویژک شزنی است و طبق گزارش‌ها، میکله دی گرگوریو از مونزا را هدف اصلی خود قرار داده است.

یووه جانشین شزنی را انتخاب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان 33 ساله لهستانی در این فصل همچنان به عنوان چهره مهمی در ترکیب ماسیمیلیانو آلگری حضور داشته و 23 بازی هم در لیگ انجام داده است، اما او اکنون وارد 18 ماه آخر قرارداد خود در تورین شده است و باشگاه شروع به انتخاب جانشین او کرده است. یوونتوس، تحت هدایت مدیر ورزشی کریستیانو جونتولی، همچنان در حال ساخت پروژه توسعه پایدار خود است و به دنبال بازیکنان جوان مناسب برای تیم آلگری قبل از بازگشت آنها به لیگ قهرمانان در فصل آینده است.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که یوونتوس معتقد است دی گرگوریو گزینه مناسبی برای جانشینی شزنی به عنوان شماره یک جدید آنهاست و اکنون کار برای انتقال دروازه‌بان مونزا آغاز شده است. علی‌رغم سابقه حضور در اینتر و تحسین توسط سمیر هندانوویچ، این بازیکن 26 ساله ایتالیایی از انتقال به بانوی پیر خوشحال خواهد شد. او از سپتامبر سال 2020 در 134 فصل برای مونزا 134 بازی انجام داده و در فصل جاری با 9 کلین‌شیت در 22 بازی، نمره 7،04 را از سایت گل دریافت کرده است.

1993640

مونزا دی گرگوریو را حدود 20 میلیون یورو ارزش‌گذاری می‌کند، همان مبلغی که تاتنهام برای گوگلیلمو ویکاریو از امپولی در تابستان گذشته پرداخت کرد. این تیم آماده فروش ستاره‌اش در تابستان است.

دیدگاه‌ها