کد خبر : 2004025 | 03 اسفند 1402 ساعت 16:34 | 16.6K بازدید | 17 دیدگاه

رونمایی از ستاره ازبکی استقلال در سن‌سیروس

با رفع موانع و مشکلات، جلال الدین ماشاریپوف در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته است.

رونمایی از ستاره ازبکی استقلال در سن‌سیروس

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در دیداری حساس از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان می‌رود. آبی پوشان برای حفظ فاصله پنج امتیازی با پرسپولیس و از دست نرفتن صدر جدول (در صورت پیروزی سپاهان در بازی‌های معوقه) امروز در پی کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه است.

نکونام برای این بازی آرش رضاوند را در اختیار ندارد، ولی می‌تواند از جلال الدین ماشاریپوف در مرکز میدان استفاده کند. بازیکن ازبکستانی که در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال پیوست، به دلیل برخی مشکلات نتوانست در بازی هفته قبل برابر صنعت نفت به میدان برود.

با وجود آنکه کارت بازی کاپیتان تیم ملی ازبکستان صادر شده بود، اما قرارداد او و استقلال به دلار بسته شده بود و طبق قوانین سازمان لیگ، این موضوع ممنوع بوده و آبی‌ها در تلاش بودند تا قرارداد این بازیکن را به یورو یا ریال تبدیل کنند و به همین دلیل تا امروز حضور او برابر ملوان مشخص نبود.

 

با این حال، استقلالی‌ها توانستند به تعهدی که به سازمان لیگ داده بودند عمل کرده و واحد پول درج شده در قرارداد ماشاریپوف را اصلاح کنند تا نکونام با خیال راحت بتواند از این بازیکن مهم و کلیدی استفاده کند. حالا این ستاره ازبکی امروز در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته تا نخستین بازی خود را برای آبی‌ها برگزار کند.

دیدگاه‌ها