کد خبر : 2003931 | 03 اسفند 1402 ساعت 08:29 | 19.1K بازدید | 35 دیدگاه

آرائوخو:

تساوی ناراحت‌کننده است، حق بارسا برد بود!

رونالد آرائوخو، کاپیتان بارسلونا‌، اعلام کرد که در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی‌ در ورزشگاه مونتجوئیک همه توانشان را برای صعود به کار خواهند گرفت.

تساوی ناراحت‌کننده است، حق بارسا برد بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه ناپولی‌ به میدان رفت و با نتیجه 1-1 به تساوی رسید.

بارسلونا که با گل دقیقه 60 روبرت لواندوفسکی پیش افتاده بود در دقیقه 75 گل تساوی را از ویکتور اوسیمن دریافت کرد و در نهایت به تساوی رضایت داد.

رونالد آرائوخو، کاپیتان بارسا، پس از بازی به موویستار گفت: "حقیقت این است که ما از نتیجه ناراحتیم، می‌توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم، ما خیلی خوب بازی کردیم. 30 دقیقه اول خیلی خوب بود. سپس حریف مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما موقعیت‌هایی خلق نکردند، لیگ قهرمانان اروپا همین‌طور است و همیشه نمی‌توان روی بازی مسلط شد. مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و حالا باید در خانه با حضور طرفداران خودمان بازی کنیم. ما هر چه داریم را برای صعود به دور بعدی به کار می‌گیریم."

1993519

آرائوخو درمورد اینکه آیا از عملکرد تیم رضایت دارد، گفت: "بله، ما خوب بازی می‌کردیم، مهاجمان حریف خیلی خوب هستند. ما نباید آن گل را دریافت می‌کردیم اما ما باید ادامه دهیم. فکر می‌کنم نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم، می‌دانیم چگونه رقابت کنیم و حالا یک بازی خانگی پیش‌رو داریم. می‌توانستیم برنده شویم. ما با طعم تلخی از این تساوی ایتالیا را ترک می‌کنیم، می‌توانستیم با پیروزی اینجا را ترک کنیم اما خوب است که مساوی کنیم و بعد در خانه بازی کنیم، ما برای صعود به دور بعد تمام توان خود را خواهیم گذاشت. این نتیجه ناراحت‌کننده بود و ما باید برنده می‌شدیم اما مهاجم حریف خوب کار کرد."

دیدگاه‌ها