کد خبر : 2003621 | 01 اسفند 1402 ساعت 23:17 | 22K بازدید | 19 دیدگاه

جیووانی دی لورنزو:

شکست بارسا را سکوی پرتاب خودمان می‌کنیم!

جیووانی دی لورنزو، کاپیتان ناپولی، می‌گوید که تیمش می‌خواهد با شکست دادن بارسا در خانه، روند جدیدی را در فصل جاری پیش بگیرد.

شکست بارسا را سکوی پرتاب خودمان می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب بارسلونا و ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی را برگزار می‌کنند. مدافعان عناوین قهرمانی در سری آ و لالیگا این فصل از درخشش فصل گذشته خود فاصله گرفته‌اند و در تلاش هستند تا با کسب نتایج بهتر در لیگ قهرمانان فصل بد خود را جبران کنند. دی لورنزو در نست خبری قبل از این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران در مورد تیمش پاسخ داد.

سومین مربی در یک فصل؟
"وقتی برای سومین بار مربی را عوض می‌کنید، به این معنی است که چیزی درست کار نمی‌کند و وضعیت خوب نیست. تیم هم به خوبی از شرایط آگاه است و ما می‌دانیم که باید تلاش بیشتری انجام دهیم. همه ما با مربی جدیدمان به خوبی کار خواهیم کرد تا از شرایطی که از آن راضی نیستیم خلاص شویم.
همه مسئول این وضع هستند، از جمله بازیکنان در زمین، بنابراین ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.

می‌خواهم از ماتزاری تشکر کنم، ما صحبت کردیم و من واقعا ناراحت هستم. وقتی مربی عوض می‌شود برای همه اوضاعی غم‌انگیز پیش می‌آید، اما ما حرفه‌ای هستیم و باید اینگونه واکنش نشان دهیم و دستورات مربی جدید را به کار ببندیم."

کالزونا با ناپولی غریبه نیست و قبلا در این تیم دستیار مربی بوده است؟
"این واقعیت که سرمربی از قبل تعداد زیادی از بازیکنان را می‌شناسد، روند پروژه را تسریع می‌کند و هم برای او و هم برای ما بهتر است. او با اشتیاق فراوان وارد زمین شد که از همان جلسه اول تمرینی مشخص بود.
همان‌طور که گفتم، هیچکس از شرایطی که ایجاد شده راضی نیست، اما هنوز یک نیم فصل در پیش است و همه ما روی آن تمرکز کرده‌ایم."

1993061

انگیزه تیم از دست رفته است؟
"شاید اخیراً ما مقداری از اشتیاقی را که به ما اجازه می‌داد در سال گذشته درخشان باشیم را از دست داده‌ایم. ما باید با شجاعت و بدون فشار بازی کنیم، زیرا این چیزی است که در شب‌های بزرگی مانند فردا به آن نیاز دارید."

هواداران ناپولی دارد که پس از تساوی 1-1 مقابل جنوا در آخر هفته، بازیکنان را هو کردند؟
"چیز زیادی نمی‌توانیم به آنها بگوییم، آنها تا آخرین ثانیه ما را تشویق کردند، سپس کاملاً حق داشتند که خشمگین شوند، زیرا از عملکرد تیمشان راضی نبودند.
می‌خواهم اطمینان بدهم که هیچ‌وقت تیم کم‌ظرفیت نشده است، اما این فوتبال است، گاهی اوقات شما فقط نتیجه نمی‌گیرید. فردا هواداران سزاوار یک شب عالی هستند. می‌خواهیم شکست دادن بارسا برایمان به یک نقطه عطف در این فصل تبدیل شود."

دیدگاه‌ها