کد خبر : 2003611 | 01 اسفند 1402 ساعت 22:27 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

دوئل ملی‌پوشان سابق والیبال: حساس و سرنوشت‌ساز

شاید یک تیم دیگر این هفته از حضور در پلی‌آف ناامید شود.

دوئل ملی‌پوشان سابق والیبال: حساس و سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مس رفسنجان که هم اکنون با نه برد در رتبه یازدهم جدول قرار دارد، برای آنکه از پلی‌آف ناامید نشود نیاز به یک پیروزی مقابل شهرداری ارومیه دارد.

آنها با داشتن بازیکنانی همانند آرش کشاورزی، رحمان داوودی، مصطفی حیدری، امیر حسین ناوی و بهترین بازیکن این فصل خود یعنی جواد حسین‌آبادی در اندیشه دومین حضور متوالی در پلی آف هستند که البته با توجه به شرایط کار برای آنها سخت و دشوار است.

شهرداری ارومیه نیز که از رتبه سیزدهم جدول خود را با هفت پیروزی متوالی به رتبه هفتم رسانده حالا با انگیزه و روحیه فراوان در رفسنجان رو در روی مس قرار خواهد گرفت. شاگردان عبدالرضا علیزاده بدون شک بهترین تیم نیم فصل دوم هستند. آنها هفت برد و تنها یک شکست در کارنامه خود در نیم فصل دوم ثبت کرده‌اند و در صورت ادامه همین روند امکان حضور در بین چهار تیم برتر برای آنها وجود دارد.

شهرداری با نقل و انتقالاتی که در نیم فصل داشت حالا یک تیم خوب در زمین و یک نیمکت قوی دارد و می‌تواند یقه تیم‌های پرستاره را در پلی‌آف بگیرد و برای آنها دردسرساز شود.

باید دید جدال اندیشه‌های دو مربی جوان که زمانی در تیم ملی هم بازی بوده‌اند چه خواهد شد، آیا محمد محمدکاظم، سرمربی مس رفسنجان، روند بردهای پی‌درپی شهرداری ارومیه را قطع خواهد کرد یا عبدالرضا علیزاده یک پیروزی شیرین دیگر را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها