کد خبر : 2003609 | 01 اسفند 1402 ساعت 22:24 | 29.5K بازدید | 16 دیدگاه

دو خبر خوب برای بارسا قبل از چمپیونزلیگ!

سرخی روبرتو و ژوائو فلکیس در آخرین جلسه تمرین گروهی این تیم قبل از دیدار مقابل ناپولی به صورت عادی تمرین کردند.

دو خبر خوب برای بارسا قبل از چمپیونزلیگ!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قبل از بازی مقابل اوساسونا اعلام کرد که فلیکس به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در تمرینات، از میادین دور خواهد بود.

باشگاه اسپانیایی اعلام کرد که فلیکس به همین دلیل حداقل یک ماه نمی‌تواند در تمرینات شرکت کند و بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی در تاریخ 21 فوریه (دوم اسفند) را از دست می‌دهد. سرخی روبرتو هم به دلیل مصدومیت عضلانی سه هفته بود که تمرین نمی‌کرد و خط دفاع بارسا که این فصل عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش نگذاشته است، در برابر حریفی نسبتا تهاجمی مثل ناپولی آسیب‌پذیر نشان می‌داد.

1993040

اما خبر خوبی که برای ژاوی و شاگردانش در آستانه این دیدار رسید این بود که هر دو بازیکن به موقع ریکاوری کردند و برای این دیدار حساس در دسترس خواهند بود. این دو در جلسه تمرینی روز سه‌شنبه هم کامل شرکت کردند و موفق شدند. باید دید ژاوی روی این بازیکنان در ترکیب اصلی حساب خواهد کرد یا تصمیم می‌گیرد به عنوان یار قرضی آنها را به میدان بفرستد.

بارسا بعد از حذف از کوپا دل ری و فاصله گرفتن از رئال مادرید صدرنشین برای فتح لیگ قهرمانان برای به پایان بردن فصل به بهترین شکل ممکن برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها