کد خبر : 2003607 | 01 اسفند 1402 ساعت 22:15 | 11.9K بازدید | 6 دیدگاه

نظر مدیران بایرن عوض شد: توخل شاید برود!

یان کریستین دریسن، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، امروز از زیر جواب دادن به سوال در مورد آینده توماس توخل، سرمربی تیمش، در رفت.

نظر مدیران بایرن عوض شد: توخل شاید برود!

به گزارش "ورزش سه"،  بایرن در سه بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها شکست خورده است. این تیم قبلا از جام حذفی آلمان کنار رفته بود، بعد از شکست در بازی دور رفت در خانه لاتزیو در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و در لیگ با بایرلورکوزن صدرنشین 8 امتیاز اختلاف دارد. اتفاقی که ممکن است باعث شود که این تیم برای اولین بار از سال 2011 هیچ یک از این سه جام را نبرد و به این دلیل توخل به شدت تحت فشار رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته است.

مدیران بایرن با وجود این از توخل حمایت کرده‌اند. بعد از شکست مقابل بوخوم و لاتزیو دریسن در دو مصاحبه اعلام کرد که به توخل و کادر فنی‌اش اعتماد کامل دارد و خبرگزاری‌های آلمانی هم نوشتند که توخل حداقل تا پایان فصل در سمتش ابقا خواهد شد.

اما اتفاق عجیبی که امروز افتاد باعث شد که دوباره تردیدهایی در مورد آینده این سرمربی آلمان ایجاد شود. به نقل از بیلد، امروز دریسن جلوی در ساختمان اداری باشگاه ماشینش را پارک کرد و از پشت نرده‌ها هواداری از او پرسید "آیا توخل قرار است در بایرن بماند؟" دریسن ابتدا فقط لبخند زده است. این هوادار دوباره پرسیده "ما شوخی نداریم، راستش را بگویید!" دریسن در پاسخ به او این بار گفته است: "خواهیم دید!"

1993037

دیدگاه‌ها