کد خبر : 2003548 | 01 اسفند 1402 ساعت 17:46 | 33.5K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ تایید کرد: دوری طولانی مدت ستاره لیورپول!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که دیوگو ژوتا به دلیل مصدومیت بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.

کلوپ تایید کرد: دوری طولانی مدت ستاره لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس فرداشب باید به مصاف لوتون تاون برود.

در بازی قبلی مقابل برنتفورد از لیورپول کرتیس جونز، دیوگو ژوتا و داروین نونیز در جریان بازی مصدوم شدند و روز گذشته هم مشخص شد که محمد صلاح دچار آسیب دیدگی جدید شده است.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی فردا درباره مصدومان تیمش گفت: "واضح است که آلیسون بکر، دیوگو به دلیل آسیب زانو و کرتیس با مصدومیت رباط در این بازی در دسترس نیستند. سپس بقیه بازیکنان را داریم که روز به روز در کنار آن‌ها خواهیم بود، خواهیم دید چه کسی به این بازی می‌رسد یا آماده نخواهد بود. ترنت الکساندر آرنولد و دومینیک سوبوسلای در راه بازگشت هستند اما در تمرین تیمی جای ندارند."

1992903

بولت پرسپولیسلوتون؟

بولت زیر مجموعهما صددرصد به آنفیلد نیاز داریم. این بازی باید مانند یک میزبانی بازی اروپایی در انگلیس باشد.

بولت پرسپولیسوضعیت کرتیس جونز و دیوگو ژوتا؟

بولت زیر مجموعهدوری دیوگو بیش از یک ماه طول خواهد کشید. و در مورد کرتیس حتی اگر بخواهم هم به شما نمی‌توانم بگویم که دقیقا چه مدت از میادین دور خواهد بود. تا زمانی که 11 بازیکن داشته باشیم، برای بازی کردن به زمین می‌رویم.

بولت پرسپولیسبازیکنان آکادمی؟

بولت زیر مجموعهما به خاطر آن‌ها در جایی که هستیم، حضور داریم. ما هنوز گزینه‌هایی در آنجا داریم، قطعاً جیمز مک کانل، بابی کلارک، لوئیس کوماس، جیدن دانز استعدادهای بزرگی هستند و ما خواهیم دید که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. ما برای فردا برنامه‌ریزی می‌کنیم.

بولت پرسپولیسهواداران؟

بولت زیر مجموعههمه کسانی که فرداشب از گیت‌های ورزشگاه آنفیلد عبور می‌کنند، باید مراقب باشند!

بولت پرسپولیسالکسیس مک آلیستر؟

بولت زیر مجموعهالکسیس برای ما بسیار مهم است، او همیشه اینطور بوده است. او هرگز نگفته که می‌خواهد جلوتر بازی کند یا چیزی مانند این را نشنیده‌ام. ما بازیکنان را محدود نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها