کد خبر : 2003484 | 01 اسفند 1402 ساعت 12:41 | 20.6K بازدید | 12 دیدگاه

این ستاره سیتی برنده توپ طلا خواهد شد

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، معتقد است که فیل فودن شانس زیادی در کسب توپ طلا دارد.

این ستاره سیتی برنده توپ طلا خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، فودن در این فصل یکی از موثرترین بازیکنان منچسترسیتی بوده و در دیدار این تیم برابر برنتفورد موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند. 

درخشش او در چند فصل اخیر باعث شده است که بسیاری عملکرد این ستاره جوان را تحسین کنند و آینده درخشانی را برای او متصور باشند. هرچند فراز و نشیبی هم در این مدت در عملکرد او وجود داشته است اما فرانک امیدوار است که او چهارمین بازیکن انگلیسی فاتح توپ طلا باشد. 

سرمربی برنتفورد در این باره به خبرنگاران گفت: «فودن بازیکن بسیار خوبی است. از نظر من او نزدیک‌ترین بازیکن انگلیسی به دریافت جایزه ارزشمند توپ طلا در آینده است. او می‌تواند به چند روش متفاوت روی بازی تاثیر بگذارد. 

1912627

آخرین دیداری که او برابر ما انجام داد، سه فرصت به دست آورد و هر سه را تبدیل به گل کرد. فودن خیلی هم خوب دریبل می‌زند و با تمام وجود برای تیمش تلاش می‌کند. من شناختی از او ندارم اما از بیرون به نظر می‌رسد که روحیه و ذهنیت بسیار خوبی هم دارد و به صورت ثابت برای یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کند.»

آخرین بازیکن انگلیسی که موفق شد جایزه توپ طلا را به دست آورد مایکل اوون بود که در سال 2001 به این افتخار رسید و پس از آن دیگر هیچ بازیکنی از این کشور موفق به تکرار این افتخار نشده است.

دیدگاه‌ها