کد خبر : 2003186 | 30 بهمن 1402 ساعت 01:01 | 33.2K بازدید | 8 دیدگاه

حمله به ستاره رئال: سر بازیکن مادرید را هدف گرفتند!

ایکر براوو، بازیکن تیم جوانان رئال مادرید، پس از بازی خارج از خانه مورد حمله یکی از تماشاگران عصبانی تیم ماخادائوندا قرار گرفت.

حمله به ستاره رئال: سر بازیکن مادرید را هدف گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 4-2 تیم جوانان رئال مادرید مقابل رایو ماخادائوندا، اتفاق عجیبی برای یکی از بازیکنان رئال رخ داد داد. زمانی که بازیکنان تیم تحت هدایت آلوارو آربلوآ در حال حرکت به سمت اتوبوسی بودند که آن‌ها را به والدبباس برمی‌گرداند، ایکر براوو، مهاجم رئال، قربانی ضربه سر یک فرد ناشناس شد.

بر اساس گزارش رلوو، این فوتبالیست در طول 90 دقیقه توهین‌های متعددی از سکوهای ورزشگاه حریف دریافت شد. گروهی از هواداران در خروجی ورزشگاه منتظر او بودند و دوباره او را با عباراتی مانند "دلقک" سرزنش کردند.

مطابق گزارش این رسانه اسپانیایی، براوو درحالیکه با یکی از دوستانش احوالپرسی می‌کرد به طرفداران معترض نگاه می‌کرد. در یک لحظه یکی از آن‌ها به این بازیکن نزدیک شد و ضربه‌ای به سر او زد که خوشبختانه آسیب جدی به او وارد نکرد.

1992440

ماموران امنیتی تیم رئال مادرید بلافاصله وارد عمل شدند و این فردا را متوقف کردند و براوو را به اتوبوس رساندند. این بازیکن که در تابستان گذشته از آکادمی لاماسیا به صورت قرضی از بایرلورکوزن به والدبباس آمد، در تیم جوانان رئال بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها