کد خبر : 2003170 | 29 بهمن 1402 ساعت 23:58 | 41K بازدید | 31 دیدگاه

طلسم‌شکنی با بازی تعویضی در پرتغال؛

علی علیپور نیازمند لباس قرمز برای گل!

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در حضور تعویضی مقابل استوریل موفق به گلزنی شد.

علی علیپور نیازمند لباس قرمز برای گل!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه آنتونیو کیمبرا دا موتا به مصاف تیم رده چهاردهمی استوریل رفت.

ژیل ویسنته که در دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال و یک مسابقه اخیرش در جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشده و سه شکست متوالی داشت، در دیدار امشب با درخشش مهاجم ایرانی خود موفق شد به برتری برابر استوریل برسد.

علی علیپور در شرایطی که بازی با نتیجه دو بر یک به سود ژیل ویسنته در جریان بود، به‌عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 75 وارد زمین شد که توانست در همین فرصت کوتاه خودی نشان بدهد و گلزنی کند.

ویدئو: 325019

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در روزهایی که شایعه بازگشتش به پرسپولیس مطرح شده، با فرصت‌طلبی توانست در دقیقه 6+90 از اشتباه مدافع و دروازه‌بان استوریل استفاده کند و دفع توپ اشتباه به سمت دروازه خالی را تبدیل به گل کند.

1992420
این دفع توپ اشتباه از مدافع استوریل با ضربه سر از روی سر گلر این تیم رد شد و به سمت دروازه خالی رفت تا علیپور از این فرصت استفاده کند.
1992419
علیپور توپ سرگردان را با این ضربه سر تبدیل به گل کرد و اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.

علیپور که در هفت بازی گذشته امسال در لیگ برتر پرتغال و یک دیدار جام حذفی موفق به گلزنی نشده بود، امشب توانست دروازه استوریل را باز کند و طلسم شکنی داشته باشد.

علی علیپور که پس از درخشش در فصل 22-2021 در ماریتیمو و زدن 7 گل و یک پاس گل راهی ژیل ویسنته شد، فصل قبل در 15 بازی لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، اما مصدومیت اجازه نداد این درخشش ادامه پیدا کند ولی او دوباره به مدار گلزنی بازگشت و یک‌شنبه شب دروازه استرلا را باز کرد.

این مهاجم ایرانی که به‌خاطر مصدومیت جام ملت‌های آسیا را هم از دست داد، در شرایطی دوباره با لباس قرمز برای ژیل ویسنته درخشید که شایعات زیادی مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس وجود دارد، اما او بدون توجه به همه مسائل از فرصت کوتاه در این دیدار استفاده کرد و موفق به گلزنی شد.

علی علیپور با باز کردن دروازه استرلا نشان داد آمادگی بالایی دارد و دوباره شانس بازگشت به ترکیب ژیل ویسنته را در ادامه فصل خواهد داشت.

دیدگاه‌ها