کد خبر : 2002986 | 29 بهمن 1402 ساعت 10:43 | 7.4K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای جالب پوچتینو: می‌توانستیم سیتی را ببریم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از عملکرد شاگردانش برابر منچسترسیتی بسیار راضی است.

ادعای جالب پوچتینو: می‌توانستیم سیتی را ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بست و پنجم لیگ برتر انگلیس روبروی منچسترسیتی قرار گرفت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

آبی‌های لندن در ابتدا موفق شدند با گل زیبای رحیم استرلینگ از حریف پیش بیفتند اما نتوانستند از این تک گل محافظت کنند و در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی بود که گل مساوی را از رودری دریافت کردند و تنها یک امتیاز به دست آوردند. 

پوچتینو پس از پایان بازی بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و به خبرنگاران گفت: «من خیلی راضی هستم. به بازیکنانم گفتم که خیلی به آنها افتخار می‌کنم. در سه بازی اخیر روحیه خوبی را در تیم شکل دادیم. این همان مسیری است که دوست داریم برای ساختن این تیم طی کنیم. امروز فرصت خوبی بود که نشان دهیم چه چیزی می‌خواهیم.

1987433

در نیمه دوم مجبور شدیم دفاعی کار کنیم اما باز هم چند فرصت برای زدن گل دوم داشتیم و شرایط می‌توانست کاملا متفاوت پیش برود. مهم است که بازیکنان تیمم متوجه شوند که فوتبال بسیار رقابتی است و برای رسیدن به سطحی که مدنظر داریم باید رنج بکشیم. 

اما در مجموع فکر می‌کنم که تلاش خیلی خوبی داشتیم و فرصت‌هایی خلق کردیم که می‌توانستیم با استفاده از آنها گل بزنیم و برنده بازی شویم. من بسیار خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها