کد خبر : 2002955 | 29 بهمن 1402 ساعت 07:48 | 42.8K بازدید | 7 دیدگاه

دارن بنت:

حاضرم سون و مدیسون را بدهم، امباپه را بخرم!

دارن بنت، مهاجم سابق تاتنهام، می‌گوید حاضر است سون هیونگ مین و جیمز مدیسون را قربانی حضور کیلیان امباپه کند!

حاضرم سون و مدیسون را بدهم، امباپه را بخرم!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم فرانسوی به سرعت به پایان قرارداد خود با پاری سن ژرمن نزدیک می‌شود. طبق گزارش‌های متعدد این روزها، او تمایل خود را برای ترک این باشگاه فرانسوی اعلام کرده است.

حالا رسانه‌های بسیاری گزارش داده‌اند که کیلیان امباپه در تابستان و پس از پایان یافتن دورانش در پاری سن ژرمن قصد دارد راهی رئال مادرید شود و دوران جدیدی را در باشگاه اسپانیایی آغاز کند.

البته که انتظار می‌رود باشگاه‌های بزرگ زیادی تا پایان فصل با فوق ستاره پاری سن ژرمن ارتباط برقرار کنند و با نمایندگانش بر سر میز مذاکره بنشینند تا شانس‌شان را برای جذب او امتحان کنند.

1992108

دارن بنت معتقد است تاتنهام هم باید به رقابت برای جذب امباپه بپیوندد. او در این مورد گفت: «شک نکنید امباپه برای هر باشگاهی یک انتقال تاریخی خواهد بود. اگر من باشم شانسم را امتحان می‌کنم. ممکن است او با پیشنهادی راضی شود به اینجا بیاید.»

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حاضر است تاتنهام فن د فن، ویکاریو، سون هیونگ مین و مدیسون را بفروشد تا هزینه‌های امباپه را به‌دست آورد، گفت: «نه این کار را نمی‌کنم. ۴ بازیکن برای یک بازیکن دیوانگی است. فکر نکنم کسی این کار را انجام دهد.»

او در ادامه درباره فروش سون و مدیسون و امضا با امباپه گفت: «این به‌نظرم عادلانه است. احتمالا اگر من باشم چنین چیزی را قبول کنم.»

دیدگاه‌ها