کد خبر : 2002875 | 28 بهمن 1402 ساعت 19:30 | 23.3K بازدید | 26 دیدگاه

تلفیق نظرات اسپانیایی - برزیلی در پرسپولیس

مربی بدنساز پرسپولیس ارتباط خوبی با اوسمار ویرا دارد.

تلفیق نظرات اسپانیایی - برزیلی در پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، با وجود اینکه اسومار ویرا دو مربی هموطن خود را به کادر فنی پرسپولیس اضافه کرد و برخی از اعضای این کادر با رفتن گل محمدی جدا شدند اما په په لوسادا بدنساز اسپانیایی تیم در جمع سرخ‌ها باقی مانده است.
لوسادا که ارتباط خوبی با ویرا دارد در روزهای بلاتکلیفی کادر فنی پرسپولیس و در شرایطی که خبری از سیدجلال حسینی و مربیان جدید  در تمرینات نبود کار را پیش بردند.
حالا نیز در شرایطی که پرسپولیس یک بازی از نیم فصل دوم را پشت سر گذاشته این دو مربی در ارتباط تنگانگ با یکدیگر تلاش دارند تا پرسپولیس مقابل تراکتور شرایط بهتری داشته باشد.

1991950

لوسادا وظیفه دارد تا شرایط بدنی اورونوف و بابایی دو خرید جدید تیم که به تازگی به جمع سرخ‌ها اضافه شده‌اند را به شرایط مسابقه برساند و در صورت باز شدن پنجره، ویرا بتواند از آنها استفاده کند ضمن اینکه بهبود شرایط بدنی ستاره‌هایی مثل وحید امیری یا مهدی ترابی که مدت‌ها از تیم دور بوده نیز بر عهده این مربی اسپانیایی اهل کادیز است.
در واقع سرمربی برزیلی از مربی اسپانیایی خواستار بهترین کیفیت بدنی بایکنانی است که می‌توانند در بازی دوم حتی بدون حضور تماشاگر ورق را به سود تیم‌شان برگردانند.

دیدگاه‌ها