کد خبر : 2002858 | 28 بهمن 1402 ساعت 18:02 | 28K بازدید | 2 دیدگاه

اتهام بهترین گلزن جام ملت‌ها: یک میلیون یورو اختلاس!

امیلیو ان‌سوئه، مهاجم تیم ملی فوتبال گینه استوایی، معتقد است که فدراسیون فوتبال این کشور در جریان جام ملت‌های آفریقا یک میلیون یورو اختلاس کرده است.

اتهام بهترین گلزن جام ملت‌ها: یک میلیون یورو اختلاس!

به گزارش "ورزش سه"، امیلیو ان‌سوئه پس از محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال گینه استوایی، چندین اتهام عجیب را در شبکه‌های مجاری علیه این فدراسیون مطرح کرده است.

ستاره سابق میدلزبرو و بیرمنگام کاپیتان تیمش در جام ملت‌های آفریقا بود که در نهایت با قهرمانی ساحل عاج به عنوان میزبان این رقابت‌ها به پایان رسید.

ان‌سوئه هر 4 دیداری که گینه استوایی در این رقابت‌ها انجام داد در ترکیب اصلی بود و به ترتیب در دیدارهای مرحله گروهی مقابل گینه بیسائو و ساحل عاج یک هت تریک و یک بریس به نام خود کرد. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی مقابل گینه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و حذف شد.

1991913

فدراسیون فوتبال این کشور پس از رقابت‌ها اعلام کرد که امیلیو ان‌سوئه به دلیل "چند تحلف انضباطی بزرگ" در طول جام ملت‌ها برای مدت نامعلومی محروم شده است.

بر اساس گزارش اوراکو آمپوفو، روزنامه نگاری از گینه استوایی، ان‌سوئه چندین اتهام علیه فدراسیون در گفتگوی لایو اینستاگرام خود مطرح کرد، از جمله اینکه یک میلیون یورو پاداش و هزینه در طول مسابقات از سوی مسئولان فدراسیون اختلاس شده است.

این بازیکن مدعی شد که قبل از بازی مقابل نیجریه فدراسیون تجیهزات لازم را برای بازیکنان خریداری نکرده و بازیکنان با هزینه شخصی این اقلام را خریداری کرده‌اند.

این مهاجم همچنین مدعی شد استادیوم‌هایی که در این کشور برای جام ملت‌های 2015 ساخته شده‌اند، در وضعیتی بلااستفاده باقی مانده‌اند.

دیدگاه‌ها