کد خبر : 2002627 | 27 بهمن 1402 ساعت 17:40 | 25.4K بازدید | 42 دیدگاه

ژاوی: از من درباره امباپه سوال نپرسید!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا،‌ هم مجبور شد در نشست خبری پیش از بازی با سلتاویگو به احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان دهد.

ژاوی: از من درباره امباپه سوال نپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته بیست و پنجم لالیگا فرداشب میهمان سلتاویگو خواهد بود.

شب گذشته مشخص شد کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن جدا می‌شود و در پایان فصل قراردادش با این باشگاه را تمدید نمی‌کند.

پس از واکنش لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از بازی مقابل نانت به سوالی درباره امباپه، ژاوی هرناندز هم قبل از بازی با سلتاویگو به احتمال انتقال این ستاره فرانسوی به رئال مادرید پاسخ داد.

ژاوی هرناندز درباره بازی فردا گفت: "حریف یکی از تیم‌هایی است که از نظر تاکتیکی بسیار پیشرفت کرده است. آن‌ها شایسته امتیازات بیشتری هستند. رافا بنیتز مربی بزرگی است. تیم خوبی هستند و امیدواریم در خارج از خانه بهتر بازی کنیم."

امباپه - رئال مادرید؟

من چیز زیادی برای گفتن ندارم. تنها چیزی که رسمی شده این است که او از PSG جدا می‌شود. شرایط ما متفاوت است: فصل را خوب به پایان برسانیم، در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا پیش برویم... ما روی این موضوع تمرکز کرده‌ایم.

1991589

مصدومان؟

امروز وضعیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم. این آخرین جلسه تمرینی است. سرخی روبرتو و اوریول رومئو در یک قدمی بازگشت هستند.

آینده فرانکی دی‌یونگ؟

او بازیکن بسیار مهمی است، فوتبالیست بسیار خوبی است. این تصمیم به باشگاه و او بستگی دارد اما اکنون زمان صحبت در این مورد نیست. ما باید متحد باشیم. اشتباهات را اصلاح کنیم. ما به بازی‌های مهم فکر می‌کنیم، نه به فصل آینده.

گزینه‌های مربیگری در بارسلونا؟

منطقی است که اسامی مختلفی منتشر شوند. من به نفع باشگاه تصمیم می‌گیرم، همان چیزی که در طول دوران حرفه‌ای‌ام انجام داده‌ام. ما روی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده‌ایم و برای آن‌ می‌جنگیم.

امباپه؟

دیگر از من در مورد او سوال نپرسید. من نباید صحبت کنم. متاسفم.

1991587

پیامی برای هواداران؟

ما شور و نشاط ایجاد کردیم، همه چیز را برای موفقیت به‌کار گرفتیم. از تعهد بازیکنان خوشحالم. هواداران از شرایط آگاه هستند و ما دو عنوان قهرمانی کسب کرده‌ایم و هنوز باید رقابت کنیم. تماشاگران من را تشویق می‌کنند. از شما می‌خواهم که از تیم حمایت کنید.

آینده گاوی؟

او باید بماند. او یک بازیکن باشخصیت است. او باید یکی از کاپیتان‌های آینده باشد. گاوی باید بارسای آینده باشد.

آندریاس کریستنسن؟

ما تحت فشار اشتباهات زیادی در خط دفاعی مرتکب شده‌ایم، در سطح سال گذشته نیستیم. به همین دلیل وضعیت خوبی نداریم. ما باید پیشرفت کنیم و به دنبال راه حل‌هایی برای دفاع بهتر هستیم.

دیدگاه‌ها