کد خبر : 2002583 | 27 بهمن 1402 ساعت 14:13 | 17.7K بازدید | 46 دیدگاه

کایان و نیم‌فصل فرصت جبران؛

سوز و آه فرشاد از نقش جهان تا کره ماه!

ستاره چپ پای سپاهان در بازی با الهلال شانس باز کردن دروازه حریف با پای تخصصی‌اش را پیدا نکرد و سیبل انتقادات شد.

سوز و آه فرشاد از نقش جهان تا کره ماه!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی سپاهان برابر الهلال، شب حداقل شصت هزار هوادار حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان با خواب‌هایی صبح شد که در آن فرشاد احمدزاده توپ را در حداقل یکی از سه موقعیت طلایی خود در بازی دیشب به تور دروازه چسبانده و سپاهان نیمی از راه صعود به دور بعد را طی کرده است.

خواب شیرینی که البته تعبیر نمی‌شود و بازی سپاهان-الهلال در دور رفت با تمام زیبایی‌های تصویری که توسط هواداران این تیم رقم خورد، به تلخ‌ترین شکل ممکن تمام شد.

مسابقه‌ای که سپاهان برای بردن آن صاحب شانس بالایی نبود اما پیش‌افتادن آنها از حریف قدرتمند و پرستاره و پایان بازی در نیمه اول به سود طلایی‌پوشان، هواداران پرتعداد و پرشور حاضر در ورزشگاه را به وقوع یک شگفتی خوش‌بین کرده بود تا جایی که کمتر کسی در بین دو نیمه بازی تصور می‌کرد سپاهان این بازی را واگذار کند.

به‌خصوص با موقعیت‌های پرتعدادی که شاگردان مورایس در نیمه اول خلق کرده بودند، انتظار می‌رفت با تداوم همین روند و استفاده از ضدحمله‌ها، چه بسا سپاهان بتواند اختلاف را بیشتر کرده و ضیافت نقش‌جهان را باشکوه‌تر کند.

1991505

درست در دقیقه 56 بازی بود که اولین فرصت فرشاد احمدزاده در این بازی به دست آمد و او در یک موقعیت تک به تک فاصله‌ای تا باز کردن دروازه بونو نداشت اما دست‌خوانی سومین گلر برتر جهان در سال گذشته مانع از گلزنی «کایان» شد.

فرشاد که باورش نمی‌شد این موقعیت را از دست داده، ناگهان عرش و فرش فوتبال را در کمتر از سی ثانیه تجربه کرد و از زمین حریف شاهد باز شدن دروازه پیام نیازمند در توپ برگشتی از همان موقعیت بود.

با این حال چند دقیقه بعد احمدزاده این فرصت دوباره را داشت تا دروازه الهلال را این‌بار در موقعیتی بهتر باز کند. توپ ارسالی از عرض توسط کاپیتان کریمی در فاصله ده متری تا دروازه به فرشاد رسید و این‌بار درحالی که هیچ‌کس توقع حضور او در نقطه کور دفاع حریف را نداشت، سناریو تکرار شد و نشستن توپ روی پای غیرتخصصی احمدزاده، فرصت از جا کندن شصت هزار تماشاگر را از فرشاد گرفت تا لحظه نمایش اسم فرزندش «کایان» نه روی یک شادی پس از گل به سمت عکاسان که در لحظه به تصویر کشیدن حسرت او پس از ناکامی باشد.

1991506

فرشاد اما یک شانس طلایی دیگر هم برای باز کردن دروازه الهلال داشت و اتفاقا همچنان بازی مساوی پیش می‌رفت که این‌بار ارسال فوق‌العاده رامین رضاییان روی سر او نشست اما قرار نبود قرعه گلزنی به نام این وینگر باکیفیت فوتبال ایران بیفتد تا ضربه سر او هم راهی به چارچوب پیدا نکند.

بازی سپاهان با الهلال برای هواداران این تیم تمام شده و بی‌راه نیست اگر بگوییم آنها کمترین امیدی به بازگشت تیمشان در بازی برگشت ندارند اما قطعا آثار این بازی می‌تواند برخی از ستاره‌های سپاهان را در مسیر لیگ تحت تاثیر قرار بدهد و اینجا درست همان لحظه‌ای است که بازیکنان بزرگ، تفاوت خود را با سایرین نشان می‌دهند و فرشاد هم اگر می‌خواهد نشان دهد همچنان یک ستاره تراز اول در فوتبال ایران است، از حالا باید به فکر برگشت پرقدرت به لیگ باشد تا در نیم‌فصل دوم دوباره جایگاه خود را تثبیت کند.

تصاویر: وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها