کد خبر : 2002539 | 27 بهمن 1402 ساعت 01:47 | 39.4K بازدید | 23 دیدگاه

درخواست کارلتو از مدیران: قرارداد ستاره را تمدید کنید

کارلو آنچلوتی به مدیران رئال مادرید اطلاع داده که قرارداد فرلاند مندی را تمدید کنند.

درخواست کارلتو از مدیران: قرارداد ستاره را تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در صورتی که مسئله کیلیان امباپه را حل کند، تابستان امسال آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ را هم جذب خواهد کرد. مدافع کانادایی یکی از اهداف اصلی آنهاست، اما صاحب فعلی پست دفاع چپ ممکن است راه را برای او باز نکند!

تابستان گذشته تقریبا قطعی به نظر می‌رسید که فرلاند مندی از رئال مادرید جدا خواهد شد، زیرا عربستان سعودی به دنبال این بازیکن بود و او همچنین با مصدومیت‌های پی‌در‌پی دست و پنجه نرم می‌کرد. امسال اما او موفق شد از مصدومیت‌ها گذر کند و در نتیجه فرم خوب خود را به دست بیاورد.

1991457

در اوایل فصل، آنچلوتی او را بهترین دفاع چپ دفاعی جهان نامید و علی‌رغم این واقعیت که آنها ممکن است آلفونسو دیویس، یکی از بهترین دفاع چپ‌های جهان در بعد تهاجمی را به خدمت بگیرند، آنچلوتی به باشگاه اطلاع داده که قرارداد او را تمدید کنند.

قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. در مقطع کنونی منطقی است که رئال مادرید به مندی پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد و یا او را بفروشد.

رلوو می‌گوید تمدید قرارداد مندی امری غیرممکن نیست، با این حال با توجه به جذب احتمالی دیویس، ممکن است خود او بخواهد رئال را ترک کند. با توجه به فرم خوب او، در صورتی‌که قرارداد او تمدید نشود، رئال می‌تواند این مدافع را با قیمت خوبی به فروش برساند.

دیدگاه‌ها