کد خبر : 2002449 | 26 بهمن 1402 ساعت 21:02 | 12.8K بازدید | 10 دیدگاه

مربیان پرتغالی و هراس از جو آزادی و نقش جهان

ژسوس هم مثل فریرا گوش‌هایش را بست!

سرمربی مشهور الهلال عربستان گوش‌هایش را بست.

ژسوس هم مثل فریرا گوش‌هایش را بست!

به گزارش "ورزش سه" ژرژ ژسوس سرمربی مشهور الهلال عربستان که زمانی هدایت بنفیکا را برعهده داشت، در بازی با سپاهان  گوش‌های خود را بسته تا صدای وحشتناک جو فوق العاده ورزشگاه نقش جهان روی اعصابش تاثیر نگذارد.

به نظر می‌رسد حضور هفتاد هزار نفری هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و جو سنگینی که برای الهلالی‌ها ایجاد کرده، حتی مربی بزرگ و دنیا دیده‌ای مثل ژرژ ژسوس را هم حیرت‌زده کرده و او با گذاشتن شیئی زردرنگ در گوش خود که به گوش‌گیر معروف است نمی‌خواهد سر و صداهای کرکننده ورزشگاه نقش جهان را بشنود و عصبی شود.

1991313

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که حدود 5 سال قبل ژسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی السد قطر و هموطن ژوسوس در بازی برگشت  نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس و در جو عجیب آن روز استادیوم آزادی که صدهزار نفر برای حمایت از تیم برانکو به ورزشگاه رفته بودند نیز با گوش‌گیرهایی که در گوش خود گذاشته بود نمی‌خواست سر و صداهای هواداران پرسپولیس را بشنود.

1991312

در آن مسابقه پرسپولیس به لطف برتری در بازی رفت و با تساوی یک – یک در بازی برگشت موفق به صعود به فینال شد اما فریرا در مصاحبه‌هایش حتی بعد از آن بازی از جو سنگین ورزشگاه آزادی یاد می‌کرد.

دیدگاه‌ها