کد خبر : 2002446 | 26 بهمن 1402 ساعت 20:51 | 20.7K بازدید | 5 دیدگاه

فرار و شوت تماشایی رامین به روایت عکاس ورزش سه

وقتی ستاره دروازه‌بانی جهان زانو زد! (عکس)

رامین رضاییان با گلی فوق العاده حساس و تماشایی تیمش را در آستانه یک برد بزرگ قرار داد.

وقتی ستاره دروازه‌بانی جهان زانو زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" رامین رضاییان که در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان یکی از ستاره‌های تیمش بود این درخشش را در بازی بزرگ یک هشتم نهایی هم ادامه داد.

ویدئو: 324785

بعد از حذف تیم ملی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و اتفاقاتی که در صحنه گل سوم قطر برای رامین رضاییان افتاد به نظر می‌رسید ناراحتی و غم ناشی از آن حذف تلخ روی کیفیت فنی رضاییان تاثیر منفی بگذارد بخصوص که او بازیکنی فوق‌العاده احساساتی است و  طبیعتا به خاطر آن شکست مثل بقیه بازیکنان تیم ملی مدام خودش را سرزنش می‌کند.

رضاییان اما در فاصله‌ای کوتاه از آن بازی در یک مسابقه بزرگ بین المللی دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و در مهمترین لحظه بهترین اتفاق ممکن را رقم زد.

در جو فوق العاده سنگین ورزشگاه نقش جهان و مقابل تیم پرستاره الهلال که مدافعان چپ و راستش مدام بالا بازی می‌کنند و مثل یک وینگر در حملات شرکت دارند رامین رضاییان بزرگی کرد و مقابل یاسر الشهرانی با ثبت یک گل تماشایی دوئل را حداقل برای یک نیمه برد.

در شرایطی که لحظاتی قبل از گل سپاهان یاسر الشهرانی مدافع چپ مشهور الهلال با حرکتی انفرادی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و ضربه او را پیام نیازمند مهار کرد، چند دقیقه بعد، رامین رضاییان کیفیت خود را در نواختن ضربات نهایی نشان داد تا ثابت کند بیهوده نیست که پیراهن شماره 9 را به تن می‌کند.

1991297
1991301
1991300

رضاییان با فرار فوق العاده از میانه زمین موفق شد با بهترین کیفیت ممکن توپ را با سینه کنترل کند و با ضربه‌ای روی پا یاسین بونو مشهور را مغلوب  خود کند.
رضاییان با این گل کیفیت خود را بار دیگر نشان داد و ثابت کرد در بازی‌های بزرگ می‌تواند برگ برنده سپاهان باشد.

در لحظه ثبت گل، یاسر الشهرانی پا به پای رامین بود اما در لحظه طلایی کم آورد و شاهد ضربه دقیق مدافع راست توانمند سپاهان بود. همچنین یاسین بونو با نگاهش توپ را دنبال کرد و امیدوار بود که  دروازه‌اش باز نشود اما با توپ درست همان جایی رفت که همه سپاهانی‌ها و رامین می‌خواستند.

1991302

بعد از گل شادی رامین هم دیوانه‌وار بود. او هم‌تیمی‌هایش را در آغوش کشید و لحظاتی هم مکالماتی جالب و بی سر و صدا با  زکی‌پور داشت. او بعد از جدا شدن از همبازیانش زانو زد و دست‌های خود را به آسمان بلند کرد تا بابت این شکار بزرگ از خدای خودش تشکر کند.

تائید گل توسط کمک داور ویدئویی باعث شد شادی گل دیوانه‌وار رامین دوباره تکرار شود و لحظاتی ویژه را از این بازی بزرگ ثبت کند.

1991303
1991298

دیدگاه‌ها