کد خبر : 2002432 | 26 بهمن 1402 ساعت 19:58 | 32.4K بازدید | 47 دیدگاه

خبری از کلین‌شیت نیست!

جام ملت‌ها برای بیرانوند تمام نشد

تلخی پایان جام ملت‌ها با تلخی شروع لیگ برای بیرانوند گره خورد و اوضاع پیچیده‌ای برای سنگربان شماره یک سرخ‌ها به وجود آورد.

جام ملت‌ها برای بیرانوند تمام نشد

به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند مثل بقیه بازیکنان تیم ملی با شرایطی سخت جام ملت‌ها را ترک کرد. او که بعد از موفقیت در ضربات پنالتی مقابل سوریه دوباره خودی نشان داده بود، بعد از باخت به قطر در نیمه نهایی مثل بقیه ملی‌پوشان شرایط روحی-روانی خوبی نداشت.

بیرو بعد از وقت گذرانی با خانواده‌اش به مدت پنج روز که برای او حکم ریکاوری روانی را داشت در فاصله دو روز مانده به شروع نیم فصل دوم و بازی تیمش در اراک به تمرینات سرخ‌ها اضافه شد.

بیرو در شروع بازی با آلومنیویم با یک واکنش تماشایی تیمش را در بازی نگه داشت اما بعد از آن هرگز به زحمت نیفتاد. بین دو نیمه هم توپ‌جمع‌کن‌های اراکی سراغ او رفتند تا مشخص شود بیرو علاوه بر اینکه در این فصل در غالب مسابقات کاپیتان تیمش بوده به محبوبیت بسیاری هم دست یافته است.

1991236

برای بیرو همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه امیر نوری کاپیتان ایرالکو از خروج او بهترین استفاده را برد و با یک سوپر گل پرسپولیس و دروازه بان ملی پوشش را تنبیه کرد تا تلخی پایان جام ملت‌ها با یک اتفاق تلخ در شروع دوباره مسابقات باشگاهی گره بخورد و اوضاع را برای او سخت کند.

بیرو در نیم فصل اول هم یک سوپرگل سه امتیازی در اصفهان از رضا اسدی خورده بود اما حالا بعد از گلی که در اراک خورد به خاطر خروج زیاد از حدش باید منتظر شنیدن انتقادهای تازه باشد، ضمن اینکه با از دست دادن اولین کلین‌شیت نیم فصل دوم شاید در ثبت بهترین رکورد کلین‌شیت دروازه‌بان‌های این فصل ناکام بماند.

ویدئو: 316568

عکس: محمدرضا عباسی

دیدگاه‌ها