کد خبر : 2002415 | 26 بهمن 1402 ساعت 19:03 | 17.2K بازدید | 6 دیدگاه

شایان روحیه خوبی داشت و پشت پنالتی ایستاد

تب و لرز ربیعی، صادقی: باید درس بگیریم!

مربی ذوب‌آهن می‌گوید ناهماهنگی این تیم در خط دفاع باعث شد که ملوان موفق به گلرنی شود.

تب و لرز ربیعی، صادقی: باید درس بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی پس از شکست ذوب‌آهن برابر ملوان در دیدار خانگی هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: همان‌طور که دیروز گفتم آقای ربیعی کسالت دارند و الان هم تب و لرز شدید داشتند. سعی کردند ۹۰ دقیقه بازی را کنار خط باشند، اما شرایط جسمانی خوبی نداشتند و معذرت‌خواهی کردند.

ویدئو: 324753

او سپس در خصوص مسابقه گفت: اول اینکه به تیم ملوان تبریک می‌گویم. همان‌طور که ما توانستیم در دور رفت در انزلی برنده باشیم، آنها هم توانستند اینجا بازی را ببرند و این جزء جذابیت‌های فوتبال است. فکر می‌کنم هدف ملوان این بود که بازی تیم ما را خراب کند و سعی کند بازی را سمت توپ‌های سوم ببرد و نگذارد بازی ما شکل بگیرد. در این شکل بازی خیلی نمی‌شود فوتبال بازی کرد. تا توپ در اختیارشان بود سعی می‌کردند پاس‌های بلند بدهند و از توپ‌های سوم استفاده کنند.

صادقی افزود: در این بازی‌ها هر تیمی کمتر اشتباه کند، می‌تواند برنده بازی باشد. در نیمه اول ما فرصت‌های بهتری داشتیم و بهترین فرصتمان ضربه پنالتی بود که من قبل از کنفرانس، صحنه را نگاه کردم و کاملا تصمیم داور درست بود اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. یکی دو موقعیت دیگر هم داشتیم. در نیمه دوم باز هم بیشتر ما توانستیم موقعیت درست کنیم و به یکدیگر پاس بدهیم. همان‌‌طور که آنها سعی می‌کردند اوت دستی بیندازند، ما هم از موقعیت‌های اوت دستی‌مان استفاده می‌کردیم و دو تیم سعی می‌کردند از این قابلیت‌شان استفاده کنند.

دستیار محمد ربیعی با اشاره به گلی که ذوب‌آهن دریافت کرد، گفت: ما به دلیل مصدومیت‌هایی که در خط دفاع داشتیم، سعی کردیم در این پست بازیکن جذب کنیم و فریبرز گرامس فقط دو روز با ما تمرین کرد و خیلی هم در این بازی برایمان زحمت کشید و کاملا از او راضی بودیم. دیروز هم گفتم نیاز به هماهنگی بیشتری داریم تا بازیکنان هماهنگی بیشتری به دست بیاورند. باز هم به بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم. باید بتوانیم از این بازی‌ها درس بگیریم. باید یاد بگیریم در این بازی‌هایی هم که تیم‌های حریف اجازه بازی نمی‌دهد، برنده بازی باشیم. در آینده سعی می‌کنیم در این بخش هم کار کنیم و قوی‌تر شویم و حتما این نتیجه را جبران کنیم.

او درباره زدن ضربه پنالتی توسط شایان مصلح توضیح داد: در شرایط بازی، بازیکنی که شرایط ذهنی و روانی بهتری دارد می‌تواند ضربه پنالتی را بزند. آن لحظه تصمیم گرفتند شایان بزند و شایان هم در تمرینات ما جزء کسانی بود که پنالتی‌های خوبی می‌زد‌. شاید این اتفاق برای خیلی از بازیکنان بزرگ هم افتاده باشد.

صادقی در پایان درباره فعالیت ذوب‌آهن در نقل و انتقالات عنوان کرد: ما دو بازیکن را به دلیل خدمت سربازی از دست دادیم که اصلا هم راضی نبودیم این اتفاق بیفتد. در هر صورت این در اختیار ما نبود. بازیکنانی که جذب کردیم بازیکنان خوبی هستند. با توجه به شرایط و بودجه و امکاناتی که در اختیارمان بود سعی کردیم در نقل و انتقالات حاضر شویم و بازیکن جذب کنیم. از همه هم راضی هستیم. در این مدت خیلی با انگیزه و خوب و قوی کار کردند و مطمئن هستم در آینده می‌توانند بیشتر کمک کنند.

دیدگاه‌ها