کد خبر : 2002402 | 26 بهمن 1402 ساعت 18:03 | 16.7K بازدید | 35 دیدگاه

پنج ستاره خارجی از ابتدا به میدان می‌روند

ترکیب الهلال برای دیدار با سپاهان اعلام شد

الهلال با همان ترکیب پیش بینی شده و با حضور پنج ستاره خارجی خود به مصاف سپاهان می‌رود.

ترکیب الهلال برای دیدار با سپاهان اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و الهلال از ساعتی دیگر در مسابقه‌ای حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. مسابقه رفت قرار است در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار شود.

ژرژ ژسوس برای این مسابقه تصمیم گرفته است تا از یاسین بونو درون دروازه استفاده کند. سنگربان مطرح مراکشی امروز کار سختی در نقش جهان خواهد داشت.

در خط دفاعی و در غیاب کولیبالی، این علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال است که در کنار حسان تمبکتی زوج قلب خط دفاعی الهلال را تشکیل داده‌اند.

سعود عبدالحمید مدافع ملی پوش الهلال به همراه یاسر الشهرانی در سمت راست و چپ بازی می‌کنند تا سیستم چهار دفاعه الهلال تشکیل شود.

1991209

در خط میانی نیز به مانند سایر بازی‌ها، روبن نوس در مرکز زمین به میدان می‌رود و ژرژ ژسوس از محمد کنو در کنار این بازیکن پرتغالی استفاده خواهد کرد. جلوتر از آنها، سرگئی میلینکوویچ ساویچ انجام وظیفه می‌کند.

عناصر تهاجمی تیم نیز مالکوم برزیلی در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ خواهند بود و در نهایت مهاجم زهردار و خطرناک الهلال یعنی الکساندر میتروویچ در خط حمله به میدان می‌رود.

الهلالترکیب الهلال برای دیدار با سپاهان:

یاسین بونو – علی البلیهی – حسان تمبکتی – سعود عبدالحمید – یاسر الشهرانی – محمد کنو – روبن نوس – سرگئی میلینکوویچ ساویچ – مالکوم – سالم الدوسری – الکساندر میتروویچ

دیدگاه‌ها