کد خبر : 2002383 | 27 بهمن 1402 ساعت 02:41 | 49.8K بازدید | 31 دیدگاه

15 میلیون یورو برای دی زربی

گزینه ایتالیایی پرید: بارسلونا شوکه شد

بارسلونا متوجه شده که برای جذب روبرتو دی زربی باید 15 میلیون یورو به برایتون بدهد و به این ترتیب شانسی برای حضور این مربی ایتالیایی روی نیمکت بارسا وجود ندارد.

گزینه ایتالیایی پرید: بارسلونا شوکه شد

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو دی زربی یکی از گزینه‌هایی است که بارسا برای بازسازی پروژه ورزشی خود و جانشینی ژاوی روی میز دارد. در حال حاضر او شانس اول نیست، اما باشگاه در حال جمع‌آوری اطلاعات است و در مورد وضعیت قرارداد او با برایتون سوال کرده است. 

1960344

اینجا موردی وجود دارد که می‌تواند ورود او به بارسا را پیچیده کند. دی زربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی می‌خواهد آن را تا سال 2027 تمدید کند. او بند خروج حدود 15 میلیون یورویی نیز دارد. باشگاه انگلیسی با بارسا برای دی زربی مذاکره نمی‌کند زیرا آنها قصد از دست دادن مربی موفق خود را ندارند.

1984505

برایتون پس از، از دست دادن گراهام پاتر در گذشته که با 20 میلیون یورو به چلسی پیوست، مسیر خوب خود با دی زربی را ادامه داد. باشگاه انگلیسی بندی را در نظر گرفته که در آن سرمربی ایتالیایی نمی‌تواند در نیم فصل جدا شود و در صورت آمدن باشگاه بزرگی برای او، رقم 15 میلیون یورو نیز تعیین کرده است.

این در حالی است که در بارسا ایده پرداخت مبلغی برای جذب مربی جدید چندان قانع کننده نیست و ترجیح می‌دهند جانشین ژاوی را آزاد جذب کنند. پاسخ برایتون، مثل یک شوک برای مدیران بارسا بود.

دیدگاه‌ها