کد خبر : 2002349 | 26 بهمن 1402 ساعت 14:41 | 12.6K بازدید | 6 دیدگاه

ترکیب ملوان مقابل ذوب‌آهن در غیاب دو ستاره

ترکیب تیم فوتبال ملوان برای بازی با ذوب آهن مشخص شد.

ترکیب ملوان مقابل ذوب‌آهن در غیاب دو ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم فوتبال ملوان برای دیدار با ذوب آهن مشخص شد و دو بازیکن سرباز نام آشنا این تیم در لیست 18 نفره حضور ندارند.

حبیب فرعباسی دروازه‌بان جدید این تیم که از ذوب آهن به ملوان پیوست امروز جانشین افشار صداقت شده و وظیفه حراست از دروازه ملوان را برعهده دارد.

میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی و پدرام قاضی‌پور مدافعانی هستند که در نیم فصل نخست هم در اکثر مسابقات خط دفاعی ملوان را تشکیل دادند و در این مسابقه هم حضور ثابت دارند.

مجید عیدی، پویا پورعلی، حمید صادقی و محمدرضا بردار جوان خط هافبک این تیم را تشکیل می‌دهند و مهدی تارتار در این مسابقه از حضور حداکثری بازیکنان فیزیکی و دونده خود استفاده کرده است.

خط حمله ملوان با حضور رضا جعفری و خرید جدید آنها سعید باقرپسند بازیکن سابق ذوب آهن به میدان فرستاده شده و امید اصلی گلزنی ملوانی‌ها خواهد بود.

ترکیب ملوان در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردار، حسین صادقی، رضا جعفری و سعید باقر پسند.

محمد عمری و میلاد سرلک دو بازیکن مطرحی که در نقل و انتقالات به این تیم پیوستند در لیست 18 نفره حضور ندارند و رسما مقابل ذوب آهن غایب خواهند بود.

دیدگاه‌ها