کد خبر : 2002267 | 26 بهمن 1402 ساعت 01:52 | 22.4K بازدید | 6 دیدگاه

لامینه یامال:

اولین بازی برای بارسا مثل کوه کندن بود!

لامینه یامال، ستاره بارسلونا، می‌گوید بعد از اولین بازی‌اش برای بارسا خستگی مفرطی را تجربه کرده است.

اولین بازی برای بارسا مثل کوه کندن بود!

به گزارش "ورزش سه"، یامال یکی از درخشان‌ترین استعدادهای معرفی‌شده توسط آکادمی لاماسیا در سال‌های اخیر است. او با 16 سال سن در این فصل موفق شده تا رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند. 
یکی از این رکوردهای خاص دوشنبه شب رقم خورد. جایی که او با دو گل مهم و حساسی که در تساوی 3-3 تیمش مقابل گرانادا به ثمر رساند، موفق شد به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که تنها با 16 سال و 213 روز در بیشتر از 10 گل به ثمر رسیده تیمش در یک فصل مشارکت داشته باشد و شخصاً آنها را وارد دروازه حریف کرده یا پاس گل را ارسال کرده است.

1991060

او فصل گذشته اولین بازی خود را با تیم اصلی انجام داد. او از تجربه این لحظه خاص در زندگیش صحبت کرد و گفت: "در اولین بازیم برای تیم اصلی خیلی کم بازی کردم اما در نهایت خیلی خسته شدم. در ابتدا از روی نیمکت بلند شدم تا بدنم را گرم کنم و وقتی وارد زمین شدم گوش‌هایم گرفته بودند، هیچ چیزی نمی‌شنیدم، شاید کل آن لحظه یک دقیقه بیشتر نبوده باشد، اما در پاها و عضلاتم آن را یک ساعت احساس می‌کردم.
بعد از بازی، به پارکینگ ورزشگاه که مادرم در آنجا منتظرم بود رفتم و همه خانواده خیلی برایم خوشحال بودند. روز بعد دوباره با تیم اصلی تمرین کردم. آن روز برایم روز بسیار شادی بود زیرا بعد از بازی دوباره به تمرین اصلی فراخوانده شدم."

دیدگاه‌ها