کد خبر : 2002258 | 26 بهمن 1402 ساعت 01:00 | 22.5K بازدید | 19 دیدگاه

ریو فردیناند:

ستاره بایرن یک روز توپ طلا می‌برد!

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، مدعی شده است که جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، می‌تواند در آینده برنده توپ طلا شود.

ستاره بایرن یک روز توپ طلا می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 20 ساله بدون شک یکی از بهترین بازیکنان جوان در اروپا است و با سرعت چشم‌گیری به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. او فصل گذشته توانست نقش به‌سزایی در قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا داشته باشد و امسال هم فقط زیر سایه درخشش جود بلینگام دستش از جایزه کپا و گولدن بوی برای بهترین بازیکن زیر 20 سال جهان باز ماند.

فردیناند به‌طور خاص ذهنیت موسیالا را تحسین کرد که به گفته او ویژگی‌ای است که تضمین می‌کند این ملی پوش آلمانی برای یک دهه دیگر در سطح بالای فوتبال جهان باقی بماند. اسطوره یونایتد در گفت‌وگو با تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "من او را دوست دارم. نمی‌دانم سقف پیشرفت او کجاست اما شنیدن نظرات هم تیمی‌هایش که می‌گویند چقدر کوشا و حرفه‌ای است، برایم لذت‌بخش است.

1991041

(لئون) گورتزکا می‌گوید که او بهترین استعدادی است که شاید آلمان تا به حال داشته است. آن هم به‌خاطر نحوه حرکت و حمل توپ او. اگر او این پتانسیل را برآورده کند، در مقطعی از دوران حرفه‌ای او می‌توانم به وضوح ببینم که توپ طلا را می‌برد."

فردیناند موسیالا را با فیل فودن، ستاره جوان منچستر سیتی، مقایسه کرد: "او و فیل فودن در آن پست و جلوی هافبک‌ها توپ‌های خوبی دریافت می‌کنند.
او هم مثل فودن در زمان پیروزی و شکست تغییر احساسات کمی دارد. به نظر می‌رسد که او یک بچه بسیار متعادل با رفتاری سنجیده است که دورش را هم افراد حرفه‌ای و خوش فکری پر کرده‌اند. این بدان معناست که احتمال زیادی وجود دارد که او برای مدت طولانی در اوج بماند. کسانی که وقتی خوب عمل می‌کنند خودشان را گم می‌کنند و کسانی که در شکست نمی‌توانند به واقعیت برگردند معمولا بیشتر از دو یا سه سال در فوتبال حرفه‌ای دوام نمی‌آوردند."

دیدگاه‌ها