کد خبر : 2002229 | 26 بهمن 1402 ساعت 04:00 | 74.2K بازدید | 42 دیدگاه

معادله پیچیده در خط حمله پرسپولیس

پنجره باز شد، نبیل می‌رود یا شهاب

با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس جابه‌جایی‌های بازیکنان این تیم سرعت بیشتری خواهد گرفت.

پنجره باز شد، نبیل می‌رود یا شهاب

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه پرسپولیس هر گونه جابه‌جایی و انتقال بازیکن چه از حیث نفرات ورودی چه خروجی را منوط به نظر اوسمار سرمربی این تیم و البته باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی کردند.
حالا با انجام مهم‌ترین مقدمه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به نظر می‌رسد این اتفاق تا فردا نهایی خواهد شد و به موازات آن فعالیت‌های باشگاه برای جذب بازیکن جدید یا خروج برخی نفرات از لیست تیم سرعت و شتاب خواهد گرفت.
مهم‌ترین موضوع فعلا در مورد خط حمله پرسپولیس و بازیکنان حاضر در این منطقه است که می‌تواند وضعیت اسکواد تیم پرسپولیس را دوباره دست‌خوش تغییراتی جدی کند.
با باز شدن پنجره موضوع انتقال شهاب زاهدی هم جدی خواهد شد و احتمالا بعد از بازی در اراک تکلیف این مهاجم روشن می‌شود. گفته می‌شود این بازیکن با پیشنهاد 2 میلیون دلاری از باشگاه ژاپنی مواجه شده و فروش او برای زوریا اوکراین و پرسپولیس منفعت مالی خوبی خواهد داشت. باشگاه اصلی شهاب زوریای اوکراین است اما پرسپولیس هم باید رضایت بدهد و ظاهرا باشگاه نظر موافق اوسما را در این باره می‌خواهد. موضوع اینجاست که اگر زاهدی از پرسپولیس برود احتمال ماندن نبیل باهویی در این تیم بیشتر خواهد شد.

1990990

قطعا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تکلیف خروج نام نبیل باهویی از لیست پرسپولیس نیز بعد از بازی در اراک روشن می‌شود. به هر حال اگر پرسپولیس با جدایی شهاب زاهدی موافقت کند جا برای نبیل باز خواهد شد چرا که پرسپولیس می‌تواند نام اورونوف را جای شهاب در لیست خارجی‌هایش بگنجاند اما اگر پرسپولیس دنبال مهام خارجی دیگری باشد نبیل هم باید از لیست این تیم بیرون برود.
هر چند فعلا شانس با باهویی یار بوده است اما گفته می‌شود تصمیم برای بیرون گذاشتن او تا حفظ این بازیکن جدی‌تر است. قرارداد باهویی با پرسپولیس 360 هزار دلار بوده که بخشی از آن را دریافت کرده اما باشگاه برای توافق با او باید درباره پرداخت مبلغی دیگر به توافق برسد و تا این توافق حاصل نشود امکان اقاله یا فسخ توافقی قرارداد وجود نخواهد داشت.
بدترین حالت برای پرسپولیس هم این است که شهاب زاهدی را از دست بدهد و از این سو نبیل باهویی هم از لیست خارج شود اما باشگاه به جای آنها نتواند به‌موقع مهاجم جدیدی جذب کند. در این صورت عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی تنها مهاجمان تیم پرسپولیس خواهند بود.

دیدگاه‌ها