کد خبر : 2002185 | 25 بهمن 1402 ساعت 19:55 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

ملوان نسبت به نیم فصل اول تقویت شده اما...

ابراهیم صادقی: هدف ما فقط پیروزی است

ابراهیم صادقی می‌گوید بازیکنان ذوب‌آهن در نیم فصل دوم برای هماهنگی نیاز به زمان خواهند داشت.

ابراهیم صادقی: هدف ما فقط پیروزی است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی امروز به جای محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: از طرف آقای ربیعی معذرت خواهی می‌کنم. ایشان یکی دو روزی است که کسالت دارند و به همین دلیل نتوانستند در کنفرانس خبری شرکت کنند.

او با اشاره به دیدار فردا ادامه داد: شروع نیم فصل دوم است و می‌دانیم که ملوان نسبت به نیم فصل اول توانسته چند بازیکن سرباز جذب کند و نسبت به نیم فصل اول تیم بهتری است ولی با توجه به اینکه در شهر خودمان زمین خودمان بازی داریم، هدف‌مان این است که بتوانیم برنده بازی باشیم‌.

مربی ذوب‌آهن در خصوص هدف این تیم در نیم فصل دوم توضیح داد: مثل نیم فصل اول، اولین و بزرگترین هدف‌مان ارتقای کیفیت فنی تیم‌مان است و برای همین تلاش و تمرین می‌کنیم. از همه بازیکنان تشکر می‌کنیم که در این مدت خیلی با انگیزه و قوی کارشان را پیش می‌برند. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و ما بتوانیم برنده بازی شویم.

صادقی درباره عملکرد ذوب‌آهن در نقل و انتقالات زمستانی عنوان کرد: با توجه به بازی‌هایی که در نیم فصل اول انجام دادیم و تحلیل و آنالیزور که روی تیم‌مان داشتیم، سعی کردیم در پست‌هایی که احساس کردیم باید تقویت شود، بازیکن بگیریم. می‌دانید که دو بازیکن ما سرباز شدند. از بقیه بازیکنان بابت نیم فصل اول تشکر می‌کنم. چند بازیکن دیگر هم از تیم ما جدا شدند و به نظرم بازیکنان خوبی جذب کردیم. مقداری احتیاج به زمان برای هماهنگی دارند اما مطمئنم در ادامه می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند.

او در پایان درباره تقابل فردای سپاهان و الهلال گفت: این بازی، یک بازی ملی است و برای تیم سپاهان آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم همه طرفداران‌شان در استادیوم باشند و حمایت‌شان کنند و سپاهان برنده بازی باشد و باعث خوشحالی همه ما شود.

دیدگاه‌ها