کد خبر : 2002184 | 25 بهمن 1402 ساعت 19:54 | 9.4K بازدید | 24 دیدگاه

دوست دارم در جدول صعود کنیم؛

تارتار: اميدوارم سپاهان الهلال را ببرد

مهدی تارتار می‌گوید ملوان تمرینات خود را بر اساس تاکتیک‌های ذوب‌آهن دنبال کرده و فردا به دنبال کسب سه امتیاز خواهد بود.

تارتار: اميدوارم سپاهان الهلال را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار ملوان و ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: خیلی خوشحالم که دوباره دوستان خودم را در این کنفرانس می‌بینیم و دوباره در این شهر حضور دارم. اصفهان از شهرهای بسیار زیبا و تاریخی کشورمان است و مردمش فرهنگ بالایی دارند. من خاطرات خوبی از این شهر دارم، چه زمانی که سپاهان بازی می‌کردم و چه زمانی که در ذوب‌آهن کار مربیگری را انجام می‌دادم. از این بابت خیلی خوشحالم.

او سپس در خصوص مسابقه فردا عنوان کرد: بازی فردا یک بازی سنگین برای هر دو تیم است. دو تیم از نظر آماری به هم نزدیک و از نظر جدولی همسایه هستند و کار سختی دارند. ذوب‌آهن از تیم‌های خوب امسال است و کار پرسینگ را به خوبی انجام می‌دهند؛ تیم بسیار خوبی هستند و در بازی فردا توپ‌های دوم و سوم تعیین‌کننده است. ما هم سعی کردیم تمریناتی را بر اساس تاکتیک‌های ذوب‌آهن انجام بدهیم. ضمن احترام به تیم خوب‌شان، برای کسب سه امتیاز آمدیم و دوست داریم در جدول صعود کنیم.

تارتار افزود: هر تیمی باهوش‌تر باشد که امیدواریم ما باشیم، می‌تواند موفق‌تر باشد. زمین بازی این اجازه را به دو تیم می‌دهد که بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. تیم ذوب‌آهن از نظر ساختاری بسیار قوی است و از نظر سخت‌افزاری و مدیریت از تیم‌های بسیار خوب کشورمان محسوب می‌شود. برایشان آرزوی موفقیت دارم، البته به غیر از بازی فردا.

تارتار در خصوص فعالیت‌های ملوان در نیم فصل توضیح داد: جا دارد از بازیکنانی که در نیم فصل اول برایمان زحمت کشیدند، تشکر کنم اما در فوتبال حرفه‌ای همیشه در نقل و انتقالات تعدادی از بازیکنان جابه‌جا می‌شوند. به بازیکنان جدید خوش‌امد می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که تیم ملوان را انتخاب کردند، به‌خصوص سربازها که می‌توانستند در تیم‌های خودشان بازی کنند اما ملوان را به‌خاطر شخصیت خوبی که این تیم در حال حاضر دارد و پتانسیلی که در تیم هست، ترجیح دادند و برای موفقیت به این تیم اضافه شدند. انشالله بتوانیم سریع‌تر هماهنگ شویم و آن بچه‌ها هم از نظر تاکتیکی و جسمانی به مرز مطلوب برسند تا نیم فصل دوم خوبی را سپری کنیم.

او درباره تقابل فردای سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بحث ملی است. سپاهان الان پرچم کشورمان را دارد و امیدوارم در بازی فردا موفق باشد. از هواداران سپاهانی و حتی اصفهانی می‌خواهم که فردا سپاهان را تنها نگذارند تا انشالله فردا موفق باشد.

تارتار در پایان گفت: انشالله بازی فردا یک بازی خوب شود و هواداران لذت ببرند.

دیدگاه‌ها