کد خبر : 2002177 | 25 بهمن 1402 ساعت 19:05 | 8.4K بازدید | 6 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

باشکوه‌ترین کامبک فصل به نام مدافع عنوان قهرمانی

شهداب یزد با رقم زدن یک کامبک استثنایی برنده بازی بزرگ هفته شد.

باشکوه‌ترین کامبک فصل به نام مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در سالن اختصاصی خود میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و سه بر دو به پیروزی رسید تا چهاردهیمن برد خود را کسب کند.

دو تیم که از مدعیان این دوره از مسابقات محسوب می‌شوند، با 13 برد و یک امتیاز اختلاف در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار داشتند و گیتی‌پسند با واگذاری نتیجه در همان رتبه سومی باقی ماند و هشتمین شکست خود را با کسب یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی تجربه کرد.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب در ست‌های اول و دوم با امتیاز 25 بر 21 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 15 بر 13 به پیروزی رسیدند و دو امتیاز این مسابقه را به دست آوردند.

نماینده اصفهان در دور رفت موفق به شکست سه بر یک حریف شده بود اما در این بازی نتیجه را واگذار کرد تا یزدی‌ها بازی دور رفت را جبران کرده باشند. مسعود یزدان‌پناه به عنوان نماینده سازمان لیگ و علی اصغر حاجی کاظمی به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه ایفای نقش کردند و مسعود ذوقی و اسماعیل رزقی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند. این مسابقه دو ساعت و 19 دقیقه طول کشید و دو هزار و 300 تماشاگر داشت.

دیدگاه‌ها