کد خبر : 2002125 | 25 بهمن 1402 ساعت 15:49 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش

بازگشت ستاره بایرن به ورزشگاه خاطره‌انگیز

لاتزیو و ورزشگاه المپیکو برای جمال موسیالا یادآور یک خاطره خوب هستند.

بازگشت ستاره بایرن به ورزشگاه خاطره‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، برای جمال موسیالا بازی  امشب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در المپیک رم اهمیت خاصی دارد. بایرن برابر لاتزیو، دقیقاً همان مسابقه‌ای که جمال اولین گل خود را در رقابت‌های اروپایی به ثمر رساند.

سه سال پیش در فصل 21-2020، بایرن مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ بود و با یک بازیکن 17 ساله در ترکیب اصلی به مصاف لاتزیوی سیمونه اینزاگی رفت. جمال برای دومین بار در ترکیب ثابت بایرن قرار داشت. 

بایرن در 47 دقیقه 4 گل زد و زننده گل دوم نیز موسیالا بود. برتری 1-4 بایرن کار را در همان بازی رفت تمام کرد و سه هفته بعد در بازی برگشت بایرن 2-1 برد و راهی یک چهارم نهایی شد.

1990818

جمال که اولین گلش در لیگ قهرمانان اروپا بود، رکورد تاریخی باشگاه را شکست. موسیالا تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ بایرن در لیگ قهرمانان شد: «این یک بازی عالی برای من بود و خیلی لذت بردم. اولین گلم را در لیگ قهرمانان به ثمر رساندم و برای همیشه در خاطرم می‌ماند.»

او امشب صد و پنجاهمین بازی رسمی خود را با پیراهن بایرن مونیخ انجام می‌دهد که بیست و نهمین بازی او در لیگ قهرمانان اروپاست. موسیالا در 149 بازی، تاکنون 38 گل زده و 26 پاس گل داده است. او در لیگ قهرمانان اروپا در 28 بازی 4 گل زده و 3 پاس گل به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها