کد خبر : 2002094 | 25 بهمن 1402 ساعت 13:58 | 60.4K بازدید | 24 دیدگاه

براهیم لایق همه تمجیدها

چه خریدی: شیرجه به قلب هواداران رئال

براهیم دیاز بی سر و صدا به رئال برگشت، هفته‌ها روی نیمکت ماند و حالا همه را در رئال عاشق خودش کرده است.

چه خریدی: شیرجه به قلب هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، مادریدی‌ها از آلمان زنده بیرون آمدند، زیرا آنها یک دروازه‌بان بزرگ در چارچوب داشتند، چیزی که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا لازم است. شک و تردیدهایی وجود داشت، اما لونین در زمان مناسب آنها را با یک بازی عالی برطرف کرد، بهترین بازی او از زمانی که پیراهن رئال مادرید را پوشیده است.

1990745

بازیکن اوکراینی با کلین‌شیت و 9 سیو، ردبول آرنا را ترک کرد. بحث تمام شد و باید یک موفقیت دیگر را به نام آنچلوتی نوشت که تصمیمی که اصلا ساده نبود را در مورد گلر اول تیم گرفت.

1990729

سپس باید از براهیم گفت که طرفداران رئال مادرید را عاشق خودش کرد زیرا او همه چیز را به بهترین شکلش و بسیار زیبا انجام می‌دهد. به او گفته شد که جای بلینگام بازی کند و او اطاعت کرد. براهیم گل پیروزی را به ثمر رساند و حتی مانند جود نیز آن را جشن گرفت. حیف از مصدومیتش که یک بدشانسی دیگر برای رئال مادرید بود.

1990731

براهیم را با مسی مقایسه نمی‌کنیم اما مانور مرد مالاگایی قبل از ثبت گل، یادآور بهترین روزهای لئو بود. براهیم با طفره رفتن و مقاومت در برابر ضربات مدافعان لایپزیش، یک گل زیبا را اختراع کرد. دریبل زد و جلو رفت و توپ را با ضربه‌ای به سبک مسی به کنج دروازه رساند. 

فوتبالیستی که بدون سر و صدا به رئال برگشت، هفته‌ها حتی بازی نکرد و حالا دیگر کسی آسنسیو را به یاد نمی‌آورد. با این درخشش، براهیم رودریگو را به سمت نیمکت هل می‌دهد و بار دیگر نشان داد که سزاور است تابستان پیش‌رو پیراهن تیم ملی اسپانیا را در یورو 2024 بپوشد.

دیدگاه‌ها